Ochii din noapte

141 4 1
                                    

                                                                    Capitolul1  - Prima noapte                                                                                                                                                                                                                                               Totul a inceput cu acea noapte , noaptea in care ne-am reunit . Totul  era perfect pana cand ...           Luna a iesit la iveala , iar noi ne-am raspandit dupa hrana , dar nu va ganditi ce fel de hrana mancam , pentru ca v-ar scarbii , deoarece nu puteam manca oamenii , ma batea prea tare vina sa mananc oameni ...dar un impuls m-a impins  spre acest   lucru infiorator ,, lumina lunii" . Viteza  marita , coltii lungi si ascutiti , parcul peste drum ... si pe strada un simplu om trecand . Singurul lucru care s-a auzit in urma mea a fost tipatul lui. Asa e , asta e viata de vampir . Pe strada mergand atat de abatuta din cauza acelui lucru , un om a carei figura imi era cunoscuta,ma privise cu o urma de sarcasm . Am alergat si m-am oprit in fata lui . In timp ce ne faceam cunostinta , mi-am data seama ca este un intervievator , dar totusi o aura magica o simteam venind de la el , plus ca arata cam ciudat  . Toate  ca toate l-am invitat acasa . Intre timp , administratorul , mi-a spus ca parintii mei au plecat in Tokio , cu serviciul lasand totul pe umerii mei . Acum , ce sa fac eu in toata Japonia ? cum nu aveam bani , am fost data afara din apartament . Bucuros , Intervievatorul pe care il chema Mikage , mi-a oferit templul sau , si mi-a spus ca acolo il voi gasi pe cel mai bun prieten  . M-a sarutat pe frunte si a plecat in noaptea invaluita in mister .                                                                         -Stati , dar interviul ?                                                                                                                                               -Mi-l poti spune dupa ce-ti indeplinesti misiunea ....                                                                                         La scurt timp au aparut si Kurama ( Ingerul intunecat ) , Mizuki ( sarpele alb , cu ochii de smarald ) , Yukiji ( zeita cerului ... ) , Akura ( hemafrodita cartii , cu puteri extraordinare ) , iar la sfarsit Kayako ( zeita apei din lacul Kessho-sei ) . Cand le-am spus intamplarea , au zis fara nici o jena :                     - A pai , da toti suntem zei , iar Mikage , este a doua cea mai puternica fiinta . Trebuie sa te grabesti si sa te duci la templu .                                                                                                                                          - Dar interviul ? Trebuie macar numele sa mi-l dau .                                                                                     - Lasa asta Nanami , dute la templu , pentru ca nu esti in siguranta .                                                         Ce se intampla .... pana acum eram cea mai de temuta specie , iar acum nu sunt in siguranta ? ... Ce se v-a intampla ......

In incheiere , sper ca v-a placut primul capitol , acum sa vedem peste ce intamplari vor da acesti adolescenti  :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ochii din noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum