פרק ארבע:אני שונאת אותו

42 2 0
                                    

היי רציתי להגיד שבפרק הזה זה מסופר על נקודת מבט של אנג'ל שון וטום על מה ששון מרגיש אל אנג'ל ובתמונה זה שון.
נקודת מבט אנג'ל :התעוררתי לבוקר מצוין עשיתי תארגוני בוקר שלי:שמתי בושם בריח וניל שמתי אודם אדום חזק איילינר בז' מסקרה חולצת בטן כמו תמיד גינס בויפרנד אולסטאר שחורות לקחתי אוכל פאלפון מטען מפתח יצאתי ובעלי חיכה לי בשער והוא היה עם חברים שלו ושטום חיבק אותי ונישק אותי שון דפק לי מבט מקנא אני לא יודעת מה יש לו היום ואני גם לא הולכת לברר טום הלך עם חברים שלו לעשן כרגיל וכמו שאמרתי אני לא אנסה לשנות אותו ככה הוא שהלכתי פתאום הרגשתי מישהו מסובב אותי ומנשק אותי ישר העפתי אותו וגיליתי שזה שון צעקתי עליו למה עשית את זה והוא אמר לי שהוא אוהב אותי אמרתי לו אתה לא מבין שיש לי חבר ובמקרה הוא חבר שלך גם למה לא חשבת פעמיים  לפני שעשית את זה אין לך מוח אולי והוא ישר סתם לי את הפה והתחיל להגיד : אולי תסתמי שנייה אני לא שולט על זה אוקיי אני מצטער שאני אוהב אותך אני יצטער על זה שאני יאהב אותך אני מצטער על זה שאהבתי אותך זה לא בשליטתי אוקיי אהבה זה חזק ממני אני פשוט מצטער אבל אני ככה מרגיש וישר ראיתי אותו נופל על הרצפה ואת טום מקלל אותי והולך עצבני וישר רצתי אחריו וניסיתי להסביר לו שזאת לא אני והוא נישק אותי ואני אוהבת אותו והוא לא הקשיב לי פשוט הלכתי והתחלתי לבכות אני שונאת את שון פשוט שונאת אותו שהוא הרס שנה של זוגיות... נקודת מבט טום: אני פשוט לא מאמין על הכלבה הזאת היא ככה נתנה לו לנשק אותה ושון בכלל איך הוא יכל הוא חבר שלי כבר כמה שנים אני פשוט לא מאמין עליו וישר הוצאתי סיגריה רביעית להיום אני כל כך עצבני שבאלי להרביץ למישהו סתם ככה ושון בא אליי ואמרתי לו לשתוק ושלא ינסה לדבר איתי כי הוא סתם חבר חרא ובוגד אני פשוט לא מאמין על השתיים האלה איך הם יכלו לעשות לי את זה אז הברזתי מהבצפר הלכתי לאיזה בר פשוט לא חשבתי וישר התחלתי לשתות ולא לעצור אולי הייתי שם עד איזה 12 בלילה שפתאום שון ורן נכנסו והתחלתי לצעוק אוווו הנה הבוגדדד למה אתה חרא אע למה עשית לי את זה ולא חשבתי על כלום הייתי שיכור מת ורן התקשר למישהו ושמעתי אותו אומר טוב תגיעי לפה לא כל כך התייחסתי לקחתי עוד שוט של וודקה ופתאום ראיתי את אנג'ל ושאלתי מה היא עושה פה והיא ישר לקחה אותי הביתה שהגענו אלייה נרדמתי ולא זכרתי יותר כלום נקודת מבט שון : אני מרגיש חרא מאז שעשיתי את זה ידעתי שאסור לי אבל לא חשבתי על זה פשוט ואני ורן החלטנו ללכת לאיזה בר קצת להשתחרר מהיום הזה שהגענו ראינו את טום שיכור מת והוא התחיל לצעוק שראה אותי אווו הנה הבוגד למה אתה חרא אע למה עשית לע את זההה ורק ראיתי את רן לא מבין כלום ואמרתי לו שאחר כך אני אסביר אמרתי לרן שיתקשר לאנג'ל ובנתיים אני אשגיח על טום שטום בדיוק לקח עוד שוט של וודקה ושמעתי את רן אומר לה שתבוא ושהיא הגיעה הוא התחיל לשאול למה היא כאן אבל היא לא ענתה רק לקחה אותו ויצאה. נקודת מבט אנג'ל: כל היום עברתי בלבכות לא יכולתי יותר אני באמת אוהבת את טום יותר מעצמי אפילו ושהגיע הלילה כבר לא היו לי דמעות ושמעתי צלצול קיוויתי שזה טום אבל זה לא זה היה רן מה הוא רוצה עכשיו ? עניתי בלי כוחות והוא אמר לי שטום השתכר ממש ושאני אבוא שאלתי אותו איזה בר הוא אמר לי ולמזלי זה כמה רחובות מפה שהגעתי שמעתי את טום אומר למה אני פה לא אמרתי כלום ולקחתי אותו שהגענו הביתה הוא נרדם הוא ישן כמו מלאך הבאתי לו שמיכה וכרית ועליתי לישון מחר בבוקר אני כבר אסביר לו נישקתי אותו בלחי כיביתי תאור ונרדמתי .

לא בהכרח ידידים Where stories live. Discover now