1. bölüm

117 2 1
                                    

Bugün  yeni gün nedenmi çünkü ; eski okulumdan ayrıldığım için yeni devlet  okuluna gidecegim. Ne kadar özel bır gün dimi ama hıh *-*
Bu arada ben Clary annem ve babam yok. Bende özel hornmeir kızlar yetim hanesinde kalıyorum.
17 yaşındayım ama yaşıma göre büyük gösteriyorum neyse elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım odama gelip dolabımın karşısına geçtim . Tanrıya şükür önceden hazırlamıştım yoksa bir saate anca hazırdım yüksek bel pantolon seçip göbeği açık siyah yırtmaç desenli üstle kombin yaptım Ayakabı olarak babet tercih ettim boyum yüksek olduğundan dolayı. Makyaj yapmadım okulun ilk gününden dikkat çekmemek için ama genelde çok severim yapmayı bu arada ben çoktan yemekhaneye indim  o sırada Amber teyzeyi gördüm.
Günaydın Amber teyze diyip yanağından öptüm yetimhanedeki tek iyi anlaştıgım insan diye bilirim.
Günaydın meleğim
Ben bugün erken çıkacağım dua ette okuldakilerle iyi anlaşayım.
İnşallah kızım dualarım senle.
Tekrardan yanağından öpüp dışarı çıktım okul yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim. Yaklaşık yarım saat sonra okula vardım bahçeye girdigimde etrafı inceledim.Devlet okulu olmasına rağmen herkes çekici ve mükemmeldi çok aldırış etmeden okulun içine girdim. Geniş ve ferahtı neyseki. Müdürün Odasını bulamadığın için merdivenlerden inen kulağında kulaklık ceketiylede kafasını kapatan etrafa sizi takmıyorum imajı veren esmer bir kız geçiyordu.
Pardon bakarmısın ?
Etrafını inceledi sonra kendisini işaret edip ;
Banamı seslendin?
Şey evet ben okula yeni geldimde müdürün odasını bulamadım yardımcı olurmusun?
Demeki yeni gelen kız sensin clary.
Evet anlaşılan ben gelmeden ismim gelmiş. Senin adın ne?
Isabela memnun oldum. Diyip elini uzattı nazikçe bende karşılık verdikten sonra ısabela yı takip ettim.
Tamam geldik işte.
Tesekür ederim.
Önemli deyil diyip gitti.
Kapıyı tıklatıp gir komutunu verdikten sonra odaya girdim bi an başım döndü bozuntuya vermeden bir saniye ohaa karşımda çok yakışıklı bir adam vardı. Şaka len bize nasip olurmu yakışıklı falan dedem yaşında adam vardı.
Isabela nın ağızından;
Evet göre biliyorum evet claranın Başına birşey gelecek hemen jack sa haber vermeliyim. Merdivenleri ikişer ikişer hızlıca çıktım. Sınıfa girdimde kendimi yerde bulmam bir oldu.
[Meraba arkadaşlar bu ilk kitabım belki klasik olmuş olabilir veya yazım hataları kitap üzerindeki iyi veya kötü herneyse belirtirseniz severim görüşmek üzere bay bay]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yetimhanenin Gizemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin