Aradan bir sene geçti!Ve ben üniversite okuyorum.Hayatımda Uzay yoktu.Uzay bu arada lise aşkım beni öpen o çocuk varya.....!!Herneyse ben üniversitede ilk günümü geçirmek için hazırlandım ve çantamı alıp okula gidiyordum.Kulaklıkla şarkı dinliyordum ve hayattan bağlantım kopmuştu.Sonunda okula gelmiştim ve bi kaç işlemleri yaptıktan sonra sınıfıma çıkıp yerime oturmuştum.Yanıma bi çocuk oturdu.Ve ben tam elimi uzattım ki bi baktım Uzay!!!!!
Ona ayağa kalkarak Ve bağırarak ;
-Ne işim var senin burda ben senden kurtulmaya geldim senin ne işin var dedim!!!Sonra kolumdan çekerek beni müzik odasına götürdü.Ve bana aynen şöyle Dedi;
-Benden kurtuluşun yok dünya sen bana aitsin bende sana diyorek saçlarımın içine girerek koklayıp kulağıma yaklaşıp;
-erkeklerden uzak duracaksın deyip son hamlesini yapıp odayı terk etti.Benim mutluluktan Ve sinirden hormonlarım karışıp hem ağlıyorum hemde gülüyorum.Sonra sınıfa çıkıp yerime oturdum önümde Uzay oturuyordu.Onun yüzünden dersi dinleyemiyodum odaklanamıyodum sadece onu izliyodum!!.O kadar tatlı Ve yakışıklı ki kendime hakim olamıyodum.Ve sonunda kendimi tutamayıp ellerim onun saçlarına gitti ve oynamaya başlamıştım.Oda benim bu hareketimi farkedip ellerimi tuttu Ve yüzüne götürdü,dudaklarına,gözlerine ve yanaklarını elletti.Ben kendimi tutamayıp dersten çıkmıştım.Sonra tam okuldan çıkacaktım ki Uzay kolumdan çekerek bi odaya soktu ikimizi!!!!??
Ben kendimi tutamayıp Uzaya sarıldım oda bana sarıldı.Uzaya ;
-Ben hep seninim hep senin olacağım diyip dudaklarına yapıştım.uzun süre öpüştükten sonra Uzay dediki
-Sen hep benimsin hep öyle olucaksın deyip eli götüme deymişti ve bende dudağını ısırıyordum.1 saat geçtikten sonra okul bitmişti ve evlere dağılmıştık.