#24 W jaki sposób odkryjesz tożsamość Biedronki?

412 46 33
                                    

Baran - Będziesz w łazience,  kiedy Marinette wbiegnie tam, nie zauważy Cię i się transformuje. Później będzie musiała Ci się dokładnie tłumaczyć.

Byk - Będziesz próbowała zobaczyć jak Ladybug się przemienia, ale w czasie śledzenia jej walniesz się w głowę o mur i trafisz do szpitala ze wstrząśnieniem mózgu. [*]

Bliźnięta - Nie jesteś głupia. Do myślisz się ponieważ to jest oczywiste xD

Rak - Widząc, że Biedronce została jedna kropka na kolczyku, wepchniesz Nathaniel'a na drogę. Biedronka go (niestety) uratuje i odbiegając odmieni się w Marinette ponieważ upłynie limit czasu. Zaskakujące jest to, że tylko ty ją zobaczysz jak się transformuje.

Lew - Znajdziesz Tikki na chodniku i weźmiesz do siebie. Okaże się, że jest chora więc się nią zaopiekujesz. Później po wielu próbach powie Ci kim jest Ladybug

Panna - nie odkryjesz jej tożsamości. Dowiesz się o niej z Biedrobloga.

Waga - Będziesz śledzić Biedronkę przez tydzień. Po tygodniu w końcu zobaczysz jak przemienia się w Marinette.

Skorpion - Idąc ulicą zobaczysz jak Biedronka wchodzi do domu Marinette przez dach, a potem Mari wychodzi na dwór. Dzięki temu domyśliłaś się, że oma jest Ladybug.

Strzelec - Władca Ciem powie Ci kim jest Biedronka, kiedy będzie zaakumanizowana. Później Superbohaterowie cię pokonają, ale ty będziesz wszystko pamiętać.

Koziorożec - Marinette zdejmie kolczyki w trakcie robienia zdjęć, a ty je weźmiesz. Odkryjesz w ten sposób istnienie kwami i to, że Mari jest biedronką.

Wodnik - Dowiesz się o niej od Bliźniąt.

Ryby - nie odkryjesz. Zobaczysz ją w wiadomościach.

Miraculous • ZodiacOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz