hey! Dit is een klein voorstukje, voor het 'officiële' boek echt gaat beginnen, have fun!
'Robin Parker,' ik kom gehaast binnen lopen, alweer te laat, op de fiets had ik nog een schietgebedje gedaan, maar het had blijkbaar niks uitgehaald. Paar kinderen fluisteren en kijken mijn kant op, ik besluit het te negeren en ga zitten op mijn plek.
'Denk je dat je er mee weg komt?' meneer van Druinen kijkt streng mijn kant uit, wat haat ik die man. Hij heeft de pik op me! Dat is toch verboden op een school?
'Ga maar voor de klas staan, en beschrijf je huiswerk wat je moest maken deze dagen,' geschokt kijk ik op, huiswerk? Maar in de klasseapp! Annisa had gezegd dat we, we.. Annisa kijkt gemeen mijn kant op. Die heks heeft gezegd dat er geen huiswerk was.
Duizenden manieren om haar nu te vermoorden vliegen door mijn hoofd, wat haat ik die meid, onschuldig draait ze een haarlok om haar vingers. Boos loop ik naar het bord.
'Begin maar,'
'Nou ehm, bij hoofdstuk 23, whowho ik bedoel 25, of toch...?' kinderen beginnen te lachen, maar een lach trekt mijn aandacht. Annisa Elewoud.
Woest kijk ik haar kant op, nog vier miljoen ideeën om haar te vermoorden komen er bij. En dan gebeurt iets wat niemand kan begrijpen.
Het verschrikkelijke nephaar, vliegt in BRAND.
'AAAAAAH!' mijn haar,ze schreeuwde nog net niet moord brand. Elene pakt de brandblusser die in het lokaal hangt, en schiet zo hard als ze kan op het haar van Annisa, de helft komt in haar mond, maar veel medelijden heb ik niet.
'Mijn haar!' nu kan ik mijn lach niet in houden net zoals velen, maar ja Meneer van Druinen heeft de pik op mij, hij ziet mij lachen en loopt naar mij toe.
'Meekomen, gang nu!'
Gehoorzaam loop ik achter hem aan, ik kijk nog een keer achterom een groepje mensen is om Annisa gaan staan, een gniffel kan ik niet onderdrukken.
Meneer van Druinen sluit de deur van het lokaal en kijkt dan woedend mijn kant uit.
'Wat heb je in godsnaam gedaan?!' ik kijk hem gekwetst aan.
'IK STOND VERDOMME VIJF METER VAN HAAR VAN DAAN EN HAD GEEN AANSTEKER, IK HEB HET NIET GEDAAN!' zeg ik woest.
'Tuurlijk, naar DE DIRECTEUR' geïrriteerd kijk ik hem aan.
'Best,' ik draai me om, en dit kon ik niet laten, ik mompel: sorry pap en mam' ik draai me om, duw Meneer van Druinen in het waterfontijtje en ren weg.
'Parker, PARKER!!' hoor ik nog achter me, maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik ren naar de trap en beklim hem zo snel als ik kan, ik schiet een gang door en klop dan op de deur.
'Binnen,'
Ik doe de deur open.
'Robin Parker, het zal ook eens niet,'
JE LEEST
The Granddaugther Of Voldemort - #Netties2017
FanfictionEr was altijd al iets aan Robin dat anders was geweest. Zij deed dingen, die andere kinderen niet konden vatten, dan is het ook niet gek als ze te horen kreeg dat ze een heks was en dat ze naar Zweinstein mocht. Eenmaal op Zweinstein aangekomen, wor...