2.Șoc.

53 1 1
                                    

        Dormeam asa bine... Il visam pe Filip cum venea la mine si dorea sa ma sarute cu neputință dar imediat cand buzele sa ni se lipeasca ma trezeste telefomul.  Alarma afurisita! 
Cobor repede din pat, îmi fac rutina de dimineata, ma imbrac in niște colanti negri ,un maieu gri si merg la micul dejun.  O vad pe mama si imi zice:
Mama: —Neața draga mea!  Schițându-mi un zambet.  Ești gata pentru noul an școlar?
Eu:—DA!  Zic eu mormaind.
       Dupa vreo 15 minute si ies pe ușa.  Ma gasesc cu Dede.
Dede:—waaaaa, mor.  Iubire ce faci?  Gata pentru scoala?  Zice ea tipand si sarind de fericire.
Eu:—da.. Ca niciodata.  Mi-e somn de mor.
Dede:—Lasa ca iti trece.
          Mergem si ajungem la festivitatea de deschidere.  Plictiseala.  Ne-am gasit clasa si asteptam cu nerabdare sa se termine.  Intr-un final, urcam la clasa, asteptand sa intre cineva. Deodata Dede vine la mine in culmea fericirii.
Dede:—SONIA!!!!
Eu:—Da?  Ce s-a intamplat?  Spun eu speriata.
Dede:—Cică noul nostru diriginte este un barbat bine facut care ne va fi si prof de  sport.  Cu siguranta toate vom fi topite dupe el. Ohhh.. Doamne..
Eu:—Calmeaza-te, nu va fi vine stie ce.  Pe mine nu ma va fermeca cu siguranta.  Ii spun Andreeiei cu o fata si o voce hotărâtă.
            Toata clasa facea o galagie inferna.  Deodata vine gardianul scolii si striga sa mergem in sala de sport. Mergem cu toti insa eu intarziasem cateva minute in care imi prindeam parul. Eram in fata usii salii.  Bat usor si un ton puternic imi zice sa deschid.
Eu:—Ma scuzati ca am intarziat.
              Mă întorc si văd un barbat superb.  Era imbracat in niste pantaloni de trening gri si un tricou alb mulat prin care puteai sa ii observi patratelele perfecte. Urc mai sus si ii privesc ochii caprui plini de supremitate si hotarati.  Ohh.. Cobor putin mai jos si ii observ buzele... Doamne dumnezeule ce buze carnoase avea.. Parca cereau sa le saruti.  Il analizam si ma trezeste cineva strigand numele meu tare.
Dede:—SONIA!!  SONIAA!!  VINO PE BANCA!
         O caut cu privirea si merg langa ea pe banca. El se ridica de pe scaun si trece in mijlocul salii. 
Profu':—Buna ziua!  Mă numesc Andrei Panetta, am 27 de ani si sunt noul diriginte si profesor de sport. Daca aveti intrebari va rog sa mi le adresati.
             Bineînteles ca târfulitele din clasa au avut cate ceva de spus, ba chiar l-au intrebat daca e casatorit, ce penibil. Pana si Dese a intrebat ceva, dar nu eram prea atenta.  Eu eram singura ce nu intrebase nimic. Dupa ceva timp scoate o agenda si incepe sa ne noteze, fiecare strigandu-si numele. OMG!  ERAM EU!  Ma ridic tremurand si un nod mi se pusese in gat. Ma uitam la el, care isi atintise ochii in ai mei.  Strig numele meu "Sonia Berlin" (da da, am un nume nostim, asta e) . Acesta schiteaza un ranjet in coltu gurii si ma noteaza.  Clopotelul sunase, toti trebuind sa plecam acasa.  Eu fiind ultima care pleaca.. Cat pe aci sa ies pe usa cineva ma apuse de mana... Era

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire Iposibila Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum