Een half uur later is manuel weer bijgekomen. Hij joint weer de DDG server en gaat naar survival. Hij zit in de cell maar doet gewoon weer
/spawn. Hij gaat weer lopen. Hij komt iemand tegen genaamd anna. Manuel gaat met Anna een huisje bouwen. Het is heel mooi geworden! Manuel gaat visse en Anna gaat de farm minen. Ze hebben genoeg eten en diamanten. Opeens komt de moeder van Manuel binnen. Meekomen jij! Manuel haat zijn moeder. Ze moet altijd maar alles beter weten. Manuel pakt zen laptop en loopt mee. Zijn moeder wilt manuel naar een Asielzoekercentrum doen. Manuel rent weg en gaat naar het park. Hij rent het bos in. Gelukkig heeft ie overal wifi. Hij gaat op de DDG server survivalen maar Anna is er niet. Manuel die maakt een boomhut dat duurt wel even. Manuel die doet de laatste plank neerleggen. Hij voelt in zen broekzakken en ja. Hij heeft nog wat geld! Hj gaat naar een winkel en koopt spijkers! Hij slaat de spijkers in de planken en ja alles zit goed vast. Hij start minecraft op en gaat naar de DDG server. Hij klikt op het compas en hij gaat naar survival. Maar? Wat ziet hij nou! Anna is er!! Hoi manuel zegt anna! Hoi anna! Hoe gaat het? Niet zo goed zegt manuel. Waarom niet? Mijn moeder wou me naar een asielzoekerscentrum doen.. Ik ben weg gerent en woon nu in een boomhut in het bos. Anna zegt echt!? Ja.. Zegt manuel. Anna zegt mijn moeder wilt het zelfde doen.. Mag ik bij je komen wonen? Euhh.. Ja gezellig! Heb je een laptop vraagt manuel? Ja zegt Anna ik heb overal wifi! Oke waar woon je? Dan kom ik naar je toe! Een half uur later dan zijn ze samen in de boomhut minecraft aan het spelen. Manuel zegt zullen we gaan vissen? Ja is goed zegt Anna ik pak even de hengels uit de chest. Nee ik bedoel in het echt zegt manuel. O.. Is goed maar hoe komen we aan hengels? Heb ik gekocht zecht manuel. Ze zijn samen aan het vissen ze hebben al 10 vissen gevangen. Het word al avond manuel zecht. Zullen we een vuurtje maken. Dan roosteren we de vissen dan zijn ze lekkerder en kan je ze lekker lang goed houden. Anna zegt is goed! Ze maken een vuurtje maar dan komen er 2 mensen! Ze zoeken Manuel en Anna. Anna pakt de vissen en rent weg! Manuel rent ook weg maar dan.. Manuel struikeld! Hij word gepakt hij hoopt dat ze Anna niet pakken!..... De andere man rent achter Anna aan een tijdje later komt hij terug met.. Niemand! Ze is weg we krijgen haar nog wel! Ze brengen Manuel naar zijn moeder! Dankjullie wel voor het terugbrengen van mijn zoon zecht ze en nu wegwezen! De mannen zeggen en ons geld dan!? KRIJGEN JULLIE NIET!! HET DUURDE VEEL TE LANG. Ze duwt de mannen het huis uit en doet de deur dicht! DUS JIJ MANUEL JE WEET DAT JE EEN HEEL GROOT PROBLEEM HEBT NU! WEGRENNEN VAN MIJ!!!.... De moeder van manuel pakt een riem en.. AU AU STOP NEEEE MAMA AU AU Manuel schreeuwt het uit van de pijn! Stop!!! Maar de moeder van manuel luistert niet! Zo gaat het een uur vedder tot manuel naar zijn kamer mag. Er zit een groot slot op zijn kamer. De moeder van manuel duwt manuel in zijn kamer en doet de deur op slot. Manuel denkt het lijkt wel hetzelfde als toen ik bij herobrine zat opgesloten.. Er komt een man. Hallo ik ben de dokter ik kom uw zoon wegen en meten en even met hem praten. Ik verzoek u zolang uit het huis te gaan. De moeder van manuel gaat het huis uit. Hallo dokter zegt manuel. Hallo waar wil je dat ik mee begin? Meten of wegen? Manuel zecht wegen. Hij moet zijn kleren uit doen en hij ziet allemaal wonden...
YOU ARE READING
Een echte verslaafde..!
AdventureEen leuk verhaal wat over minecraft gaat! Herobrine komt er in voor en er word iemand gevangen genomen dus lees maar snel!