Biliyorum bu bölüm kısa oldu ama bu hafta sınav haftası ve ben okulda yazıyorum şuan.O yüzden geçiş bölümü olarak kabul edin bunu.Sınav haftam bitince bölümler daha uzun ve çabuk gelmeye başlıycak.Ayrıca hiç votelamıyorsunuz :( Votelarsanız sevinirim.Siziii seviyorum,iyi okumalar...
Justin'i dudağı patlamış bir şekilde yerde gölünce çığlık attım.''Harry çek elini ondan!'' diye bağırdım , Harry bunun üzerine daha sert bir yumruk attı.Liam ve Zayn Harry'i kolundan çekiştirdiler.Liam endişeli bir şekilde ''Harry gel içeri gidelim,Justin bunun için üzgünüz.'' dedi ve Harry'i odasına götürdüler.
2 GÜN SONRA
Haftasonu boyunca Harry eve uğramadı.Evdekiler sürekli Anne'yi neşelendirmeye çalışıyorlardı.Babam bütün komedi filmlerini bize izletmeyi planlıyor gibiydi.Gene eve bir film getirmişti ve onu izliyorduk.Tam o sırada gelen öğürme sesleriyle birlikte Harry'i gördük.Sanırım haftasonu boyunca içki içerek hayatta kalmayı denemişti çünkü tek kustuğu şey içkiydi.Anne endişeli bir şekilde Harry'i banyoya götürdü.Yaklaşık yarım saat öylece bekledikten sonra Anne içeri geldi.''Bu çocukla napıcağımı bilmiyorum.'' dedi ve iç çekerek koltuğa oturdu.Karen üzgün bir şekilde Anne'ye baktı ''Napıyor şimdi o?''Anne alnını kaşıdı ''Odasına girdi,Selena onla konuşur musun'' dedi gergin bir şekilde.Tanrım neden ben?İlk önce hayır demek istedim ama Anne'nin çaresiz yüzünü görünce dayanamadım ''Peki.''Bana minnettar bir şekilde baktı ''Teşekkür ederim tatlım.''Harry'nin odasının önüne geldiğimde nefesimi tuttum kapıyı açtığımda yatağın içine girmiş ağlıyordu.Tanrım,Harry Styles AĞLIYORDU!Şaşkın bir şekilde yanına gittim , beni fark edince kafasını çevirdi ''Harry neyin var?''Uzun bir süre düşündükten sonra-ya da muhtemelen bana öyle geldi-masum bir şekilde bakarak ''Benimle uyur musun?''Bu tepkiyi almam garibime gitmişti,bağırıp beni tehtid etmesini beklerdim daha çok.''Peki'' dedim ve yanına yattım.Yorganı üzerime örttü ve kollarını bana sardı.Altında sadece boxer olduğunu gördüm.Her neyse banane bundan!
HARRY'NİN AĞZINDAN
Kollarımdaydı.Bu çok iyi bir histi.Kokusunu içine çektim ve saçlarını öptüm ''Sevgilim olur musun?''Bunu dediğime kendim de bir süre inanamadım,Selena'nın da kalbi küt küt atıyordu.Ama bunu yapmam gerekiyordu.İlk defa bir kıza ilgi duyuyordum ve benim olmasını istiyordum.Siktimin Justin'inin değil!Kendime çevirdim ve ellerimle o tapılası yüzünü tuttum ''Cevap vermeyi düşünüyor musun?''
SELENA'NIN AĞZINDAN
''Ah,ben daha çok ciddi olup olmadığını düşünüyordum.Her neyse her türlü benim bir sevgilim var ve senin gibi bir serseriyle hayatta çıkmam.Bunu aklına sok ve sevgilimle sakın uğraşma.''Bunu hangi akılla söyledim bilmiyorum ama bir an cesaret geldi ve kelimeler ağzımdan hızlıca çıktı.Sinirle bana baktı ve tam yataktan kalkıcakken beni kollarının arasına alıp sıktı ''Bana bak,unut gitsin bu bir teklif değildi.Seni istiyorsam benle olmak zorundasın.'' dedi ve dudaklarıma yapıştı.Karşılık vermemek için uzun süre direndim ama o kadar sıcaktı ki dayanamadım ve bende öpmeye başladım.Ne olduğunu anlamadan beni kucağına aldı bacaklarımı beline doladım ve tekrar beni öpmeye başladı.Belki de başka durumlara geçicekken-içimdeki fahişe söylüyor bunu-gelen sesle ikimizde dudaklarımızı ayırmak zorunda kaldık ''Selena!''...