Cheyenne's POV:
Dit is echt scary maar gelukkig zit niall bij me en het voelt weer een stuk beter volgens mij vind ik hem leuk... en hij kijkt de hele tijd naar me maar is dit wel handig hij is een van onze werkgevers... ik zal het vragen aan lisa in de kamer...
als we de film hebben gekeken...
Nialls POV:
ik vind cheyenne zo leuk en ik wil met haar uit maar hoe moet ik dit aanpakken??? denk ik in mezelf. ik ga wel naar zayn die heeft een vriendin misschien kan ik het hem vragen. als we naar bed gaan vraagik het wel maar eerst dit 'Wie wil er CHIPSSS?' Lisa antwoord 'IKKK'
nadat alles op is gaan ze naar boven
Zayn's POV:
Zayn hoor ik een stem roepen en het is niall 'Ja' antwoord ik. 'Jij hebt toch ervaring met vriendinnetjes???'Ja' zeg ik. 'nou ik vind Cheyenne leuk, en wilgraag een date met haar.' ik zeg: 'dan vraag je haar het toch gewoon dat deed ik ook bij perrie'
Lisa's POV:
ik zit op het bed en luister little mix dan daat de deur open en komt cheyenne binnen en zegt: 'Lisa ik wil je wat vragen' oke antwoord ik zeg het maar' 'nouik vind niall leuk en wil wel met hem uit maar ik weet niet of het handig is' 'je moet gewoon gaan voor wie je leuk vind' antwoord ik 'bedankt lisa'
Cheyenne's POV:
ik haal opgelucht adem en ga naar de badkamer en roep 'Ben zo terug!!!' en toen kwam niall binnen met zijn schattige gezicht... hij staart naar me en ik zeg 'hoi kan je het zien???' Niall zegt znel 'Eh ja ik was moe.' 'mag ik je wat vragen? ' zei hij. 'ja oke.' 'Cheyenne ik vind je echt heel erg leuken wil met je uitgaan jij ook met mij???' hij kijkt me met zn cute puppy ogen naar me en ik zeg 'Ja, en we het hier toch over hebben wil je het aan met me' en toen kwam louis binnen.'
Louis POV:
ik ga maar slapen denk ik ff mn tanden poetsen. Ik loop naar binnen en zie niall en cheyenne en denk volgens mij is ie verliefd op haar en nu ik Cheyenne toch zie moet ik haar wat vragen. ik zeg 'cheyenne is lisa in haar kamer???' waarop ze reageert ja. ik loop naar de kamer van lisa en zeg hoi zei reageert terug en zegt ook 'hoi' ik ga op haar bed zitten en zeg 'Lisa?' 'ja' antwoord ze en ik zeg 'ik wil je wat vragen' 'oke' zegt ze,en legt haar cola weg. nu gebeurt het..'Wil je hetaan met me???' en ik kijk haar lief aan.
Lisa's POV:
meent ie het echt en hij kijkt so cute en ik zeg....
haha cliffhanger wil je het volgende weten ik publiceer het vaak....