Arkadaşlar bu bölümü destekçi pandalarıma süpriz bölüm olarak yaptım. Umarım okurken beğenirsiniz ilk bölüm olduğu için kısa oldu. Yanlışlarım da olabilir Bir kaç bölümde, ama ilerleyen zamanlarda düzelteceğime hiç şüpheniz olmasın. Başrol kişisi olan yeşil karakterini sizin hikayeyi okurken kurgulamanızı istiyorum. İyi okumalar sizi seviyorum pandalarım. 🐼🐼🐼 bol pandalı zamanlara😊
Giriş
Gideceğim dediğimden beri kararım bir kere olsun değişmedi. Değiştiremedim. Gerçi değiştirmek için de sebep yoktu ki. Söylenenlere göre ben henüz 17 yaşında olduğum için kendi kendime karar veremezmişim. Lan siz benim hayatımın ne, nasıl olduğunu bilmeden konuşuyorsunuz, yaşamdan, görmeden, duymadan...
"Tek istediğim kalbimi dinlemek baba."
Gözümden düşen iri gözyaşlarımı sildim.
" Hani baba, hani iyi olacaktı, hani geçecekti acılar."
Kalktım ve yağmurun etrafında dönmeye başladım.
" Bak baba kızın çok üzgün. Baba şimdi gidiyorum. Belki 3, belki 5, bilmiyorum belki de lise bitince geleceğim yanına, ama seni burada bırakmayacağım, seni ziyarete geleceğim."
Arkamı döndüm ve arabaya binmek için adım atım.
" korkma baba, anneme de bakacağım ben, annemi bulup bakacağım, ona kızsam da bakacağım, onu bulacağım baba, ve senin yanına getireceğim."
1.BölümSabah ne çabuk olmuştu anlamadım bile. Ne ara yatmıştım ki ben. En son salonda değilmiydim?
" yeşil kahvaltı hazır"
Dedi. Bu berkcan'ın sesiydi.
" hihü "
Kendi çapımda tuhaf bir ses çıktı ağzımdan. Terliklerimi giyip odadan çıktım.
" Hayırdır, evimde ne işin var berkcan"
Berkcan beni derince süzdükten sonra cevap vermek için kulağıma eğildi.
" yeşil, Deprem oldu da haberim mi yok kanka"
" Deprem mi! Eyvah telefonum, kitaplarım, kıyafetlerim, amen tanrem pandam!"
" Ya salak mısın kızım, ne depremi. Yeşil sen benden izinsiz kuş kayaya mı gittin. Hayır zaten kuş beyinliydin diğer kalanını da kuşlara hediye etmeseydin, sana zor yetiyor. "
" vödö vödö. Götüm suratlı "
Dedim ve lavaboya gitmek için arkamı döndüm.
" bu arada hatırlatırım burası benim evim. "
ve ben sıçmık. Neden kendimi aptal gibi hissediyorum. Bu arda lavabo neredeydi lan. Aha unutkanlık da başladı. Yakında menopoza da girersem şaşırmam. Ay daha genç yaşımda olur mu bu ama ya.
****
" Berkcan bu kapıyı kim buraya koydu ya. "
" O kapı senin küçüklüğünü bilir."
" Nasıl ya yaşlanmadı mı bu burda."
" Ya yeşil öl ya öl. Bu nasıl espiridir kardeşim ya. "
Ben bugün fazla sersemdim. Çok fazla, çok çok fazla evet. Ponçik bedenim kaldıramadı o kadar yaşantıyı. Napsın o da yazık.
****
" Berkcan"
5 saniye sonra
" Berkcan"
4 saniye sonra
" Berkcan"
" Berkcan "
" Berkcan "
" Ne var ne!"
" Bağırma ya, şey ben, III Çok sıkışıtım. Fena haldeyim, hem ben şeyim."
" Nesin "
" Şey "
" Ne yeşil ne"
" Ya işte kızların olduğu şu özel hasas günler varya ondan işte."
" Yeşil sus ya. Benim sormam hata zaten. Gel gir, çabuk çık şampuanlı kaldım."
....
" Berkcan ben seni kandırdım. Ben şu kafanda kurduğun şeyden değilim. "
Büyük bir kahkaha ile koşarak odaya gittim.
" AH YEŞİL AH "
Beğenip yorumlamadan geçmeyiniz lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık A:partman
Teen FictionBir apartmanda neden bu kadar saçma kural olsun ve neden kural olsun... gerçekler kitabın sayfalarında saklı... sadece şunu söyleyebilirim... GERÇEKLERİ SENDE BULAN SENİNDİR, ÖTESİ KİRALIK... SENİ SEVİYORUM...Bir gelinciğin uykudan Uyanışı gibi...