Ti s-a intamplat pana acum sa iubesti pe cineva atat de mult incat sa nu iti pese de nimeni altcineva, dar sentimentul sa nu fie, din pacate, reciproc? Sa treceti unul pe langa altul pe strada sau pe holul scolii si nici macar un "Buna!" sa nu se auda? Sa te uiti la el in timp ce el vorbeste cu alte fete si sa vrei cu orice pret sa fii in locul lor? Sa il privesti cu ochii in lacrimi stiind ca nu vei putea niciodata sa il strangi in brate si sa il saruti, in timp ce in privirea lui se afla doar indiferenta? Sa te indepartezi de prietenii tai doar pentru el? Sa iti pese atat de mult incat sa uiti de tine doar pentru a sti cum se simte, daca e bine, dar el nici macar sa nu observe ca ti-ai da si sufletul din tine pentru el? Il visezi noaptea, in fiecare noapte...asa-i?
Inteleg perfect cum te simti, inteleg toate sentimentele pe care le traiesti simultan., inteleg lupta care se da intre creierul si inima ta.
Dar poate la tine nu a fost asa. Poate tu ai intalnit baiatul perfect pentru tine din prima incercare. Poate el te iubeste la randul lui, poate va uitati unul in ochii celuilalt si incepeti sa zambiti pentru ca va intelegeti din priviri. Te asteapta la coltul scolii doar ca sa te surprinda cu o imbratisare calduroasa urmata de un sarut, sau ca sa iti daruiasca un buchet frumos de trandafiri si sa te vada cum lacrimi de emotie se scurg pe chipul tau firav. Va plimbati prin parc sau prin oras tinandu-va de mana, va purtati ca doi copii, va simtiti foarte bine cand cineva va spune ca va potriviti, ca va sta bine impreuna... N-ai idee cate persoane sunt geloase pe aceasta iubire sincera.
Nu stiu cum e sa simti ca iubirea pe care o daruiesti iti este rasplatita si cineva...acel cineva...simte la fel. Dar imi imaginez si pare minunat sa ai pe cineva langa tine care sa te faca sa simti cum inima ti-o ia razna doar cand te uiti la el, iar el sa fie mandru ca esti a lui.
Sau poate tu nu simti nimic pentru nimeni. Nu stii cum e sa fii indragostita. Asta inseamna ca viata ta este atat de simpla...ca psihicul tau e intreg. Bucura-te cat inca mai poti, pentru ca oricand, oriunde, cineva poate aparea in viata ta ca sa o schimbe complet. Dragostea e frumoasa, iti pigmenteaza viata si ti-o condimenteaza in toate felurile posibile. Insa ai mare grija de cine te indragostesti, pentru ca s-ar putea sa te distrugi cu mainile tale.
Toti avem dreptul la dragoste, insa nu toti gasim persoana potrivita care sa ne iubeasca, careia sa ii pese de sentimentele noastre, care sa isi dea interesul ca sa vada daca ne simtim bine, sau macar daca mai traim. Dar poate intr-o zi...cine stie? Acum vreau sa iti spun povestea mea, cu care traiesc zi de zi.
CITEȘTI
Povestea noastra
RomanceSa zicem ca viata mea s-a complicat putin in ultima vreme pentru ca...el. Cine este el? Este cel despre care voi scrie.