Második rész.

266 18 6
                                    

Miami, 5 évvel ezelőtt.

"Váó! Vedd le azonnal!" - kiabált Troy idegesen Allyre, aki egyből levette a sörrel leöntött felsőjét. Ally csúnya tekintetet vetett Troyra.

"Troy, fogd be." - szólt vissza Ally.

"Gyere, keressünk valamit, amit felvehetsz." - majd Ally követte Cecet a szobájába. Troy idegesen itta meg az utolsó korty sörét, majd körbenézett.

"Ki akar játszani egy kicsit?" - kérdezte a többieket és persze Dinah egyből fejét rázta.

"Troy, nézz körül. Ki az aki szingli? Ki az aki megcsókolna téged?" - mondta Dinah. Troy egyből körbenézett. Dinah és Jake egymás kezét fogta. Normani és Aron a szoba végében csókolóztak. Már csak Wesley és Drew maradt, akikkel Troy pont nem akart semmi élményt elérni szexualitás szempontjából.

"Várjunk csak, hol van Lauren és Camila?

"Valószínűleg ők is smárolnak valahol." - válaszolt egyből Jennel. Mindenki csendben maradt a szobában és elkezdtek kínosan köhécselni, majd kicsit egytől egyig kellemetlenül érezték magukat, mivel a fiúk nadrágra kicsit tágasabbá vált a gondolattól, hogy a két lány egymást csókolgatná. A lányok sosem értették mitől is lehet akciója a srácoknak ettől a gondolattól.

"Végülis mindegy, nem mintha ők akarnának bárkivel is smárolni a csapatból." - Dinah próbálta a játék lényegét a nézőpontba hozni újra.

"Hé, hát végülis én mindkettővel smároltam már." - mondta Troy nevetve. "Talán egy édes hármasba simán benne is lennének."

"Mennyire hülye vagy te." - Jennel eszét vesztve támadta Troyt. "Egyértelműen szeretik egymást."

"Jennelnek igaza van." - vágott közbe Cece, míg a lépcsőkön jött lefelé. "Mióta visszajöttek Californiából, Lauren nem vált meg egy pillanatra sem Camilától." - mosolygott Jennel tudván pár dologról. "Ők igazán nem szinglik."

"Várjunk csak...ugye nem úgy érted, hogy..." - bámult Jake meglepően.

"Öhh, de igen." - válaszolt Jennel szemét forgatva. "Dinah, nézd már meg a pasidnak van-e egy kis agy abba a nagy fejébe."

"Most komolyan mondod? Azt hittem ez csak valami buta vicc." - kérdezte Troy.

"Ja az a két lány biztos véletlenül fogja egymás kezét, amin ha ti buta csávók figyelnétek, kér egyforma gyűrű csücsül." - mondta Cece szarkazmussal teli.

"Hogy mivan? El vannak jegyezve?!" - Wesley hangja felettébb magasan jött ki torkából.

"Attól függ, kinek mit is jelent ez a gyűrű." - bólogatott Cece. Mint mikor az ember csuklik, mikor róla beszélnek, úgy toppant be a szobába Camila és Lauren nevetve. Lauren haja tiszta kóc volt, és a sminkje kicsit elfolyt. Camila alig bírt állni a lábán, de még úgyis minden erejét arra szentelte, hogy Lauren arcára másodpercenként nyomott egy puszit.

"Hol voltatok ti ketten?" - kérdezte tőlük Cece.

"Semmi közöd hozzá." - válaszolt Lauren. Cece szemöldökét húzva nézett rá tudván mi történhetett velük.

"Szép szívás, Lauren." - Cece rátapintott a lényegre. Lauren pedig a kezeit gyorsan nyakához emelve takarta a tisztán látható piros kis szívást.

"Basszus, Camila." - suttogta Lauren, barátnőjéhez bújván. Habár mindenki a kezeiket nézte a szobában, ami mint a oároknak, össze volt láncolva. Camila keze jobban látszódott és azon egy kis ezüst gyűrű csillogott gyűrűsujján.

Színek (Camren)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن