[Y/N]
-Umur 18 tahun sekolah di Busan dan pindah ke sekolah 'School of Performing Arts' di Seoul sebab kamu di terima masuk ke sekolah itu . Tinggal bersama makcik dan pakcik belah ibu . Terpaksa bekerja bersama BTS untuk membantu mereka memperkembangkan kumpulan mereka .
IMAGINE ni [Y/N]
[JUNGKOOK]
-Umur sebaya dengan kamu . Tidak bercakap banyak dan tidak suka bergaul dengan perempuan tapi semenjak jumpa awak dia mula rapat dengan awak . Mungkin sebab awak kerja dengan dia atau awak sekelas dengan dia atau ....... dia mula jatuh cinta dengan awak .
JUNGKOOK awak .
[MIN HWA]
-Sedara belah mak awak yang suka kepada awak . Dia tergila-gila kan awak sehingga sanggup melakukan perkara yang tidak sepatutnya di lakukan semata-mata untuk mendapatkan awak . Sebaya dengan Hoseok dan Namjoon .
IMAGINE ni MIN HWA.
BTS
-Park Jimin (Jimin)
-Kim Taehyung (V)
-Jung Hoseok (Jhope)
-Kim Namjoon (Rapmon)
-Min Yoongi (Suga)
-Kim Seokjin (Jin)
[A/N] ; Cerita ini mengesahkan jungkook dan reader . Ini pertama kali saya buat kesah yang terlibat dengan kpop . Bukannya best mana pun tapi harap kauorang suka dengan AL-Kesah yang saya tulis ni . Tolong vote dan tinggal kan pesanan yang positif . Saya harap kauorang akn baca cerita ni sampai lah penamat .
#Real_HopeWriTae
#LoveUReader.