Ma trezesc traspirata si 2 brate tatuate ma strag. Ma intorc cu fata spre el si ma uit la el . Cand doarme pare asa lininstit , abia acum vad cat de frumos este . Trasaturile fetei sunt bine conturate . Incruntatura din frunte a disparut si arata ca un copil mic .
-Neata iubito . Stii ca nu e frumos sa te holbezi?zambeste si ma omoara ,zambetul ala ma omoara
-Neata iubitule
-Imi place cand imi spui iubitule,spune radiind de fericire
-Haide , vreau acasa ,spun plangandu-ma
-La mine sau la tine?intreaba
-La tine imi brate , spun si pe fata lui creste un zambet . Ma saruta incet , intredeschid usor gura si ii permit sa faca pe elicopterul cu mine. Imi exploreaza fiecare coltisor al gurii mele , parca vrand sa memoreze fiecare lucru.
•Suntem in drum spre casa , acasa . Ma uit pe geam plictisita.
-Te iubesc , spune si ochii lui sclipesc
-Si eu te iubesc,spun si il tin de mana
-Domnisoara Payne doriti sa iesiti diseara in oras cu mine?
-Domnisorule Styles ar fii o onoare
-La 18:30 este bine ?
-Este formidabil,spun cu un accent ciudat
Incepem sa radem . Ne apropiem de blocul in care locuim si parcheaza . Mergem intai la el in apartament . Imi deschide usa si mergem in bucatarie . Din dormitor se aud zgomote ciudate si mergem sa vedem ce se intampla . Raman socata cand vad cine este. Hellyet .
-Inca esti cu ea? M-am saturat , il vreau pe Harry al meu inapoi . Nici nu mai vorbesti cu mine.
Glasul cu care a spus ce a spus este glacial , iar privirea plina de ura ma ingheata si mai tare. Harry se uita la mine si asteapta o reactie. Ma uit la el si vad ca el este de partea mea si prind curaj.
-Stii ceva papusa cu capul gol? Iesi afara. Vii aici cu tupeu si il cauti pe Harry sa te futa. Nu crezi ca ai cam mult tupeu?!
Nici eu nu stiu de unde a iesit asta , dar imi place curajul pe care l am prins
-Eu cu tupeu? Sunt satula de tine parasuto , nu stii nimic despre el .
Cu asta are cea mai mare dreptate .
-Stiu totul, ii stiu trecutul .
Mint cu cea mai mare nerusinare, dar voi afla imediat despre ce e vorba. O scot afara si ma intorc spre el . Se uita la mine cu dragoste in ochii .
-Ai ceva sa imi spui?intreb nervoasa
-Multe ,spune vinovat. Incep cu inceputul?
-Cu ce crezi?
-Totul a inceput cand parintii mei au murit si am ramas cu bunica . Am fugit de acasa cand am aflat vestea ca au murit , mai ales ca era si fratele meu in masina. Tin minte ca intrasem intr-un cartier periculos , dar la momentul ala nu imi pasa . M-a gasit un om de varsta medie si a avut grija de mine. M-a invatat tot ce stiu. Am inceput sa particip la curse , devenisem regele curselor . Am intrat in mafie si acum sunt . Totul decurge bine pana sa te intalnesc . Ma puneam in pericol si nu imi pasa . Acum te pun si pe tine te pun in pericol . Te rog nu ma parasii.
Sunt calma si socata .
- Nu o sa te parasesc , promit. Niciodata.
Il imbratisez cu putere . Totul s a schimbat acum , nimic nu mai e la fel.
-Te iubesc
-Si eu te iubesc
-Te ador , te iubesc, esti tot ce am , spune
Mergem in dormitor cu dorinta de a dormi. Ne punem in pat si adormim imediat
CITEȘTI
Carte fara titlu
RomanceEsti steaua de pe cerul meu negru ! Tu esti cea ce imi lumineaza calea!zise el Te iubesc , iubesc ce esti ,cine esti, nu imi pasa cu ce te ocupi atat timp cat esti langa mine. Nu as putea sa traiesc fara tine, te vreau langa mine in fiecare moment...