WhiteBoy- Bir şey demeyecek misin?
JongKai- Ne dememi bekliyorsun ? Benimle kafa bulduğunu anlamadığımı mı sanıyorsun.
WhiteBoy- Neden seninle oynadığımı düşünüyorsun?
JongKai- Daha senin kim olduğunu bile bilmiyorum ama sen gelip seni becerdiğimi ve hamile bıraktığımı söylüyorsun.
WhiteBoy- Şey aslında o gece adımı söylemiştim ama içime boşalırken beni duyduğundan şüpeliydim..
JongKai- Tamam belki seni sikmiş olabilirim ama kondom takmama gibi bir hata yapacağımı sanmıyorum.Bu benim altın kurallarımdan biridir.
WhiteBoy- Aslında o gece özellikle takmamak istemiştin. Ben defalarca uyarmama rağmen!
JongKai- Siktir hala inanmıyorum.
WhiteBoy-
JongKai- Tamam pekala hamilesin ama benden olduğunu nasıl bileceğim?WhiteBoy- İstersen yarın buluşup test yaptırabiliriz.
JongKai- Siktirr.. siktir binlerce siktirr.... Gerçekten şakan yok degil mi?
WhiteBoy- Nini... Ne zaman evleneceğiz gerçekten çok zorlanıyorum...Ailem sürekli bana babasını bulup eve getirmem gerektiğini söylüyor.
JongKai- Bari bana güzel biri olduğunu söyle lütfen???
WhiteBoy- O gün bana, hayatında gördüğün en güzel kişi olduğumu söylemiştin nini...
JongKai- Penisim senin deliğini doldurmuşken mi söyledim bay güzel? Şimdi kesinlikle bittim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Night (KaiHun)
FanfictionBir gecenin şehveti Kai'ye büyük bedeller ödetecekti. Sekai texting