Prologue

48 25 6
                                    

Să fi fost cu un an în urmă, sau doi, când războiul începuse. Rămânând doar cu câţiva camarazi de drum, căutând un anume "domn" Miguel ce deţinea informaţii preţioase, Skyler se avânta în ce a mai rămas din propria lume, găsind apartamentul mult căutat. Era un "domn",ei bine, care suferea după despărţirea sa de Natasha, fosta sa soţie, ucisă cu sânge rece de Jarret, fostul comandant suprem al Forţelor rebele.

Îi servi pe toţi cu o bere şi începu cu o nesfârşită poveste de amor dintre el şi vestita Naty, macul lui roşiatic, inima sa, şi alte apelative de acest gen. "Domnului"clar îi lipseau serile de amor cu irezistibila Naty, povestind cât de superbă era la pat. Băieţii aclamau deja în călduri, pe când Skyler dădu cu pumnul în masă, amenințându-l pe "minunatul domn" Miguel. Îi conduse la un cufăr ascuns într-o trapă, neavând timp să spună mai multe, sfârşind omorât de Bannet, fratele lui Jarret, tânjind după răzbunare.

Skyler trebuia să acţioneze, lucra la un plan în fiecare seară, nelăsând pe nimeni să se amestece. Apartamentul era singurul loc unde puteau sta, după moartea "domnului" Miguel, nu puteau spera decât că nu vor mai cerceta incinta.Sebastian, cel mai mare dintre toţi, încerca din greu să facă pe restul echipei să fie de partea lui, nereuşind, ajungând să fugă cu planul şi să se alăture lui Jarret. Din ziua aceea, Skyler a jurat că îi va zdrobii faţa frumoasă a lui Sebastian, îi va păstra ochii verzi într-un borcan şi-l va lăsa fără moştenitori.

10feb2017

*Această carte am scris-o chiar acum la repezeală. Nu o băgaţi în seamă. Vreau neapărat o critică de la cineva, sper totuşi ca această grabă să nu-mi aducă minusuri. Seară bună!

TallerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum