0.1

52 19 11
                                    

În prezent, Skyler tocmai aduna ultima conservă, vărând-o în rucsac. În caz de nevoie, mai luă un jurnal descoperit în apartament, ascunzându-l în geacă. Adunând toată echipa, toţi cu rucsacuri mari, grele şi şterse de vreme, porniră la drum, aruncând o ultimă privire spre apartament, sperând ca la întoarcere să rămână întreg.

Pășind cu bocancii grei prin praf, nisip, sânge şi teroare, ascunzându-se de fiecare paznic înarmat, ocolind fiecare cadavru şi ignorând fiecare strigăt de disperare, echipa se avânta spre un nou loc, cât mai departe de aici. Aveau un nou plan? O destinaţie stabilită? Sau măcar un trai ok pentru un timp scurt?Nu. Un lucru este cert. Trebuie să scape cât mai rapid de aici, iar până să ajungă să fie demni de libertate, aveau să înfrunte multe obstacole.

Cu toţii au trecut peste trădarea lui Sebastian, învățând să nu se încreadă în nimeni, doar în instinct, în ei însăşi şi poate şi în lider. Asta depindea de ei. Toţi au jurat că-l vor face pe Sebastian să plătească, acceptând faptul că el era doar un laș şi un trădător fără scrupule. Dacă vor fi nevoiţi să-i zdrobească faţa cu proprii bocanci, să audă sunetul lin pentru urechile lor ca un cântec de leagăn al oaselor sfărâmate ale trădătorului, să-l chinuie şi să-l facă să sufere până să-şi regrete soarta şi propria viaţă, o vor face. O vor face cu mândrie!

Vineri, 24.02.2017
Am republicat cartea. Nu ştiu de ce. Nimeni nu vede asta. : )

TallerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum