Bună ! Eu sunt Estera Browns,având 18 ani . Locuiesc în Las Vegas doar cu tata. Mama s-a stins acum 4 ani din cauza unei boli . Deşi au trecut 4 ani,eu încă îi simt lipsa .
»Frate,soră - nu am,deşi mi-aş dorii foarte mult.
»Un bff -Prefer să îi spun „PRIETENĂ CEA MAI BUNĂ” ,căci BFF ar însemna - Best false friend”
»Prietenă cea mai bună - Da,am cunoscut-o acum 2 ani - Serena.
» Iubit - Nu .
18.august - SUMMER !
-Bună dimineaţa,tată !
-Bună dimineaţa,scumpo !
Stătea pe canapea servindu-şi ceaiul în timp ce citea ziarul de dimineaţă .
Mă aşez lângă el,butonând telecomanda,schimbând canalele .
-Domnişoara Estera,doriţi un ceai ?
-Nu,mulţumesc Elisa !
»Elisa este menajera noastră .
-Estera,trebuie să vorbim ! -mi se adresează tata lăsând cafeaua pe masă,dând la o parte o pagină din ziar-
-Bine,te ascult !
-Ne mutăm.
-Poftim ? Nu,tată ! Aici e mama,singurul lucru care mă face să zâmbesc . Casa asta,tată ! -mă adresez lui începând să ridic tonul,eram într-adevăr şocată-
-Îmi pare rău !
-Îţi pare rău? Nu,nu-ţi pare ! Tu n-ai milă ! Dar totuşi de ce plecăm ?
-Mi-am găsit de lucru pe acolo !
-Bine,mă bucur pentru tine,dar nu ştiu de ce mă bagi şi pe mine în asta !
-Nu vreau să plecăm,dar trebuie ! Te rog,Estera !
-Cum poţi să-mi ceri asta ? Nu e normal,tată....
-Du-te să-ţi faci bagajele,plecăm mâine dimineaţă la ora cinci.
-Ce te face să crezi că eu o să plec cu tine ?
-Estera ! -strigă acesta aruncând ziarul pe masă-
-Am 18 ani,tată ! Sunt majoră....
-Ştiu,dar tot eşti fetiţa mea ! -mi se adresează acesta cu o privire tristă-
Într-un final....am ajuns să-l aprob pe tata. Deci plec din oraşul meu natal,unde copilăria mi-am petrecut-o.
Cu capul aplecat urc scările dezamăgită mormăind:
„Nimic nu va mai fii la fel!” ...şi intru în camera mea pentru ultima dată.
Scot două geamantane mari de culoarea violet de sub masă şi încep să împachetez printre lacrimi .
După ce mi-am aşezat hainele şi lucrurile în cele 2 geamantane,am luat poza cu mama de pe noptieră,străngând-o cu putere la piept.
-Te iubesc,mami ! -reuşesc să spun eu printre lacrimi-
Am aşezat-o în unul dintre geamantan,peste haine,închizând după. Le-am luat cu greu de pe pat şi le-am dus în spatele uşii .
Ora: 23:50 .
Mi-am făcut un duş,după care m-am culcat. Ultima noapte când dorm aici . Îmi va lipsi locul îsta,şi încă mult !
Alarma sună numai decât la ora fixată : 5:00 .
Mi-am ales o ţinută pentru ziua de azi :