Del 3 - Framme på Oslo Lufthavn

23 3 0
                                    

Flyet begynte å lette og det har snart stoppet opp helt. De som var på flyet begynte å gå av når det hadde stoppa. Dørene åpnet seg og alle på flyet begynte å gå av.

Marcus er så klomsete så selvfølgelig så klarte han å dulte borti noen når han går ned trappa.

Marcus: ''Oi sann, unnskyld''

Fremmed: ''Det går bra det'' 

Alle sammen har kommet seg av flyet så da begynte de å gå videre. Marcus og Martinus hørte at noen løp mot dem. Det var den samme som Marcus dulta borti. 

Fremmed: ''Er ikke dere Marcus og Martinus fra MGP jr?''

Martinus: ''Jo det er vi'' sa han og smilte.

Fremmed: ''Æææ, kan jeg få et bildet med dere?''

Martinus: ''Ja selvfølgelig''

Marcus og Martinus tar bildet med fan'en som de møtte på. 

Fremmed: ''Tusen takk for bildet! Det var kjempe koselig å møte dere''

Marcus: ''Bare hyggelig! Ha en fin dag videre''

Fremmed: ''Tusen takk! Dere og''

De gikk  videre for å komme seg til bilen de skulle sitte på med.

Kjell Erik: ''I dag så har vi ikke så mye tid til å ta bilder med fansen''

Marcus: ''Ååhh..''

Martinus: ''Ok pappa''

De går videre til fansen. De kan allerede høre at folk skriker før de rekker å komme seg til dem.

De står mange fans der.

En fan: ''Heiii! Marcus og Martinus''

Marcus: ''Hei, så koselig at så mange kunne komme''

Det var mange av fansene som begynte å gråte da de så gutta. Siden gutta ikke hadde så mye tid til å ta bilder denne gangen så fikk ikke alle tatt bilde med dem. 

Martinus: ''Fansen vår er så koselig. Jeg kunne ha tatt bilder med dem en hel dag hvis jeg hadde fått sjansen til det''

Kjell Erik: ''Hehe, hadde du orket det da?''

''Martinus: ''Jaja, selvfølgelig''

Alle tre begynte å le. 

De hadde kommet seg til bilen så de satte seg inn for å kjøre til hotellet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marcus og Martinus - Livet som en kjendisWhere stories live. Discover now