Gyerekek! Kaptam egy újabb díjat. Naon naon naon köszönöma díjat vivien1119-nek.
Sajnos, itt már van szabály. Szóóóóóóóóval:
- Köszönd meg a díjat. -(pipa)
- Mondj magadról 10 tényt. - (HUUUUHAAAAAA)
- Jelölj ki 10 másik személyt. - (gyerekek, nem tudom hogy kell úgy kijelölni, hogy értesítésben megjelenjen nekik HELP, valaki írja meg nekem, megköszönöm:3)
- Tegyél fel tíz kérdést nekik. - (szegényekXD)
Nah, akkor most sorban megyünk. Elősször elmondok 10 tényt, aztán vivien1119 kérdéseire válaszolok, majd én is teszek fel kérdéseket, és kiírom választottjaimat. Nah, expozíció letudva.
10 tény
1. Van egy testvérem.
2. Még hatodikban eldöntöttük, hogy az igazi anyukám a Radírgumik titkos életében is szereplő Nina.
3. A testvérem nem Nina gyereke.
4. Nagyon összezavarodhattatok.
5. Most éppen rájöttem, hogy magamról kéne írni.
7. Van egy színész, aki szinte a legjobb előadóművész.
8. De nem mondom el ki, mert még a fiúk elmelegednének tőle. (SOS, haldokolnak az agysejtjeim!)
9. Aki ügyes, az kiszúrhatta, hogy a 6. pont nincs meg.
10. Elrontottam még egy "10 tény rólam"-ot is. Most elgondolkozok az életemen.
Okkkké. Megvagyunk vele. Most jöhet a kérdésekre a válasz!
1. Ki a kedvenc énekesed?
2. Milyen könyveket olvasol?
YOU ARE READING
Horoszkóp - hogyan olts le másokat
HumorHello. Ugye milyen irritáló, hogy nem írtam ide semmit? Igen? Akkor olvass bele, ne menj el úgy, hogy nem tudod miről szól!