BELA

1.4K 21 8
                                    

Sabah gözüme gelen güneş ışıkarıyla uyandım ve saate baktım .Okula geç kaldım hemen elimi yüzümü yıkayıp dolabımın önüne geçtim ne giysem  siyah pileli bir etek ve siyah göğüs dekoltesi olan bir tişört giydim. bu arada benim adım Ashly yeşil gözlerim sarı saçlarım var .Saçlarımın arsına pembe ve yeşil boya attırmıştım ve dikkat çekiciyimdir.Ama ben sesiz ve yalnız takılanlardanım .Kahvaltı yapmadan aceleyle evden çıktım . Okula yürüyerek geldim ve az kalsın bir araba beni eziyodu.Arabadan ela gözlü siyah koyu saçları olan ve baştan aşağı simsiyah giyinmiş bir çocuk indi . Kendimi tutamayıp çocuğun üstüne doğru yürüdüm SEN NASIL ARABA KULLANIYOSUN YA AZ KALSIN EZİYODUN BENİ diyerek bağırdım . O ise karşımda durmuş beni baştan aşağı süzerek sırrıtıyordu sinirlendim ve birdaha bağırdım KOMİK OLAN BİRŞEY Mİ VAR AZ KALSIN BENİ EZİYODUN dedim bana yaklaşıp saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı . Hemen ellini ittirdim ve SEN BANA NE HAKLA DOKUNURSUN dedim o ise ÇOK SEKSİSİN BEBEĞİM BENİM OLMANI İSTİYORUM dedi.Ne diyo bu ya daha fazla dayanamayıp hemen okula girdim . Sınıfımı aramaya başladım . Ve sonunda buldum. Sınıfa girince herkez bana bakıyorlardı helede erkekler salyalarını akıtarak bakıyo iğrenççç . Sınıfa kendimi tanıttım ve boş olan en arkalardan bir sıraya oturdum kağıda birşeyler çizerken sınıfın kapısından biri girdi. Kafamı kaldırdığımda yine o ela gözlerle karşılaştım ben ona şaşkınlıkla bakarken o yanıma doğru gelmeye başladı ve yanıma oturdu. Sabah az kalsın beni eziyodu ukala şey . Hocayı dinlerken o ela gözlerin beni izlediğini farkettim ona döndüm ve bana sırıtarak bakıyor. Bir elini çıplak bacağımın üstüne koydu ve ellemeye başladı . Ona kızgın bir bakış attım hoca olduğu için bağıramadım .hala bana bakıyo ya yerimde rahatsızca kıpırdandım . Sonunda bana bakmayı kesti. Zil çalınca kitaplarımı toplayıp koridorda yürümeye başladım Herkez bana bakıyo  ne kadar rahatsız edici bir durum Arkamdan biri seslendi ve......

BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin