pişmanlık

542 33 10
                                    

En yakın arkadaşımı öldürmesine izin veremezdim. Kendimi feda edicem. Hemen gözyaşlarımı sildim ve Zayne mesaj attım.

" Tamam senin olucam arkadaşımı bırak " dedim . Hıçkırıklarımı tutamadım ve daha çok ağlamaya başladım. Telefonuma mesaj gelmişti

" Ben sana dememişmiydim benim olacaksın güzelim diye üstüne seksi bir şey giy ve bara gel -Z- " dedi.

Ben zaynden nasıl kurtulucam ?

Dediğini yapıp üstüme kalçalarımın hemen altında biten bir deri elbise giydim.Ve evden çıktım. Zaynden nefret ediyordum.

Bar yerine gelince duraksadım yanına gitmezsem  alexisi öldürebilirdi.

İçeri girdim  iğrenç kokuyordu birbirine sürtünen bedenler sarhoşlar  ...

Zayn elini kaldırdı ve yanına gelmemi işaret etti. Küfürler savurarak yanına doğru gitmeye başladım.

Karşısında durunca beni baştan aşağı süzüp dudağını yaladı bu nasıl bir psikopat

Koltuğa oturucam   zaman belimden tutup kendi kucağına oturttu. Sertliğini hissediyordum beni istiyordu bekaretimi zayne veremem.

Zayn birinden  içki istedi . İçkiler gelince benimde içmem için zorladı.

En sonunda dayanamayıp içtim. Ah bu içki çok sert başım dönmeye başladı

Zayn hızlıca kolumdan tutup beni odaların olduğu yere getirdi. Sırtımı duvara yasladı. Vicudumu kendi bedenine yasladı. Ve dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Bende dayanamayıp karşılık vermeye başladım.

Elleri kalçalarımda ve bacaklarımda geziyodu. Bacaklarımı zaynin beline doladım.

Zayn bir odaya girdi ve beni yattağa attı ve üstüme çıktı...........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin