Събудих се за даскало. Слязох долу на закуска. Майка ми беше приготвила палачинки. Като цяло родителите ми постоянно ги нямаше вкъщи, защото работеха, но си живеехме прекрасно. Богато семейство сме и живеем в голяма къща. Училището, в което уча е на 5 минути пеша от вкъщи и ми е много лесно да се придвижвам. Най-добрия ми приятел Люк живее в съседната къща и обикновено идва у нас на закуска, но днес го нямаше, защото беше на мач преди даскало и щеше да дойде след голямото междучасие. Облякох си една тениска, скъсани дънки и черни супри. Имах татуси на ръцете и да си призная нашите не бяха много доволни когато си ги направих, но мен ме радват. Стана време за даскало. Днеска реших да отида със черното ламбо въпреки, че живеех на 5 минути от училище.
Пристигнах. Първия ни час беше Биология... боже мой мразя го този час... Както и да е. Влязох, седнахме си на местата и гаджето ми Деми дойде и ме целуна за добро утро. Обичах го това момиче. С нея сме вече 6 месеца и е много мила ❤. Часа започна. След около 5 минути мрънкане на госпожата, влезе някакво момиче. Госпожата я представи и доколкото разбрах името и беше Мадисън.
Госпожата по Биология каза, че ще правим проект. Погледнах след това таблото и бях в група с Мадисън. Интересно щеше да е. Деми ме заговори.
Д. -Аз съм с Люк миличък. Ти ?
Аз. -Аз съм с тая новата... Как и беше името.
Д. - Мадисън ?
Аз.- Да, същата.
Отидох при нея.
Аз.- Хей Мадисън нека да започнем проекта довечера в къщата ми. Живея на 5 минути от тук. След даскало ще те закарам.
М.- Ок само ако може да отидем заедно на паркинга след часовете тъй като не знам къде се намира
Аз.- Ок няма проблем
----------------------------------------------
*От страната на Мадисън*
-Боже мой как ще се оправя ?! Не знам къде са стаите.- казах на глас.
Случайно едно момиче ме дочу. Името и беше Виктория.
В.- Хей мога да ти помогна ако искаш.
Аз.- Боже мой благодаря ти спаси ми живота.
Прекарах деня с нея.
----------------------------------------------
*От страната на Джъстин*
Останалите 3 часа минаха много бързо и най-сетне Люк се върна от мача.
Л.- Джъстин брат бихме ги 2-5
Аз.- Мача беше по футбол нали ?
Л.- Да...
Аз.- Извинявай просто забравих
Л.- Няма проблем
Така минаха останалите часове...
Отидох при Мадисън и и казах да ме последва.
Аз.- Качвай се.
М.- Това твоята кола ли е ?! Много е хубава
Аз.- Да моята е и благодаря.
Качихме се в колата и мълчахме през целия път. Стигнахме
М.- Еха много голяма къща
Аз.- Да доста е голяма... Да знаеш, че родителите ми не са вкъщи така, че ако искаш може да останеш да спиш в стаята за гости ако продължим с проекта до късно.
М.- Добре благодаря
----------------------------------------------
Струваше ми се странно Джъстин да ме покани да спа у тях, но въпреки това приех. Започнахме с проекта и стана 00:00 часа и за това го помолих вече да спираме. Той ми показа стаята за гости. Той влезе в неговата стая, която беше надолу по коридора, а аз си легнах в тази за гости....Хора това беше първа част от историята ми надявам се да ви е харесала. Обещавам тази история ще я довърша. И това е като цяло.
Думи: 549
YOU ARE READING
I'll Show You
FanfictionТова е история за един младеж на име Джъстин. Той е 10ти клас и не е много добър ученик, най-известния в училището. Има гадже от 6 месеца. Появява се едно момиче и перфектниа му живот се преобръща.