1 . Bölüm 2016 Yılı

1K 25 3
                                    

Herkesin de bildiği gibi ülkemizde 80'li yıllarda da meydana gelen bir darbe girişimi gerçekleşti. Şimdi size hayatımda hiç görmediğim ve bu yıl yani 2016 yılında yaşanmış olan darbe girişimini paylaşmak istiyorum...

Tabi ki de herkes mutlu mesut yaşarken kimsenin bile aklına gelmeyeceği bir darbe girişimi gerçekleştirdiler. Sonuç olarak ülkemiz darbe girişimini atlatsa da bazı terör örgütlerinde hala mücadele ediyoruz. 2016 ya girerken herkes dilek olarak aşk, huzur, para, mutluluk vs. gibi şeyler dilerler. Ama tabi kimse bilmez ki Doğu' da askerlik yapan abilerimiz ne zorluklar çekiyordur. Allah bilir.

2016 yılı neredeyse hep patlamalarla gerçekleşti. Bunlardan en büyük patlama ise 28 Haziran 2016 da gerçekleşen İstanbul Atatürk Havalimanı patlamasıdır. Maalesef bu patlamamızda 44 ölü ve 237 yaralımız vardı. Kısaca 1 yılda patlamalar ve darbe girişimi dahil 541 ölü ve 1919 yaralı vardı. Allah rahmet eylesin, yaralılarımıza da baş sağlığı diliyoruz. Bu yüzden benim ve herkesin de yeni yıldan dilediği gibi öncelikle Şehitsiz bir yıl geçirmek istiyoruz. Sizce de bu yıl fazla şehit vermedik mi? Bence fazlasıyla...

Şimdi de size ve herkesin de bildiği gibi hain FETÖ'nün ülkemize düzenlediği kahpece olayı anlatayım...

15 TEMMUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin