Hain terör örgütü ülkemizin yıllarca yemeğini, suyunu her şeyinden faydalanan FETÖ, yıllar sonra da ülkemize darbe girişimi düzenleyerek ülkemizi yok etmekti amacı. PKK, DEAŞ, IŞİD ve daha fazla terör örgütüyle mücadele eden TÜRKİYE'MİZ, bunlar yetmezmiş gibi birde FETÖ çıktı, tabi FETÖ'NÜN de bu terör örgütleriyle işbirliği yaptığını unutmayalım. Ülkemizin askerlerini kandırarak kendi taraflarına almaktı amaçları, tabi kendi tarafına aldıkları olmadı mı tabi ki oldu, Generaller, Yüzbaşı vs. gibi daha çok üst yüzeydeki askerleri kısaca da Vatan Haini diyebiliriz. Ülkemizde hiç beklenmedik bir anda darbe yapan şerefsizler, ülkemizi zor duruma düşürmekti. Gece vakitlerinde TRT binasını basarak spikeri hiç olmadık bir sözler okutması, gece gökte gezen savaş uçakları, kendi ülkemize ait uçakların halkımıza bomba yağdırmaları, tanklarla yolları kesip halkımızın üzerine sürmeleri, halkımızı yaralamaları, öldürmeleri gerçekten de kahpece, şerefsizce olduğunu tüm ülkemiz ve diğer ülkelerde öğrenmiştir. Ve hala da FETÖ YE yardım eden bazı ülkeler bulunmaktadır. Darbe girişimini öncelikle Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan telefonla kanallara bağlanarak halkımıza seslendi ve onlara meydanlara inmelerini söyleyerek darbe girişimini önlemektir. Halkımız da bu konuya sessiz kalmamak, vatanını korumak için yüzbinlerce kişi meydanlara inerek ülkemizi kurtarmaya, can vermeye birlik oldular. Unutmayın ki "Milletin İradesine Darbe Vurulmaz" sloganıyla tüm TÜRKİYE birlik olmuştur. Darbe Girişiminden sonra tabi Fettullahçı Terör Örgütleri tek tek polislerimiz tarafından tutuklanarak sevk edildiler. Üye başı Fettullahçı Gülen ise ABD ye kaçarak hala orada sığınmaya devam etmektedir. Tabi ülkemizi çok darbe girişimde çok önemli bir kahraman olan bildiğiniz gibidir de Ömer Halis Demir'dir. Şu anda bile hala Fettullahçı Terör Örgütünün bazı üyeleri saklanmıştır, ve hala da sorguları devam eden katan hainleri vardır. Sizce bu zamandan sonra herkesin Türk, Kürt birlik olması gerekmiyor mu? Ve hala ülkemizde bir sürü terör örgütü varken bazı siyasi partiler Türk kürt kavgaları, veya kardeştir diye söyleniyor. Bunu sizin demenizle değil bizim insanlığımızdan gelerek bunu başaracağımıza inanıyorum.