Chapter 15

51 0 0
                                    

¼ëá îåêßíçóáí áðü ôüôå ðïõ ðåñßìåíåò ôï áãüñé óïõ óôï óðßôé óïõ ãéá íá ôïõ ðåéò áõôü ðïõ óïõ óõìâáßíåé åäþ êáé Ýíá ìÞíá. ÁðëÜ üðïôå âñéóêüóáóôáí óïõ Þôáí áäýíáôï íá ôïõ ðåéò áõôü ðïõ èÝëåéò ãéáôß äåí Þîåñåò ðùò èá ôï áíôéìåôùðßóåé êáé ëïãéêü èá Þôáí..

ÊÜèåóáé óôïí êáíáðÝ áíÞóõ÷ç êáé ãåìÜôç Üã÷ïò ðïõ îÝñåéò üôé êÜíåé êáêü êáé óå óÝíá áëëÜ êáé óôï ìùñü óáò.. Íáé ï Niall èá ãéíüôáíå ðáôÝñáò óå ìåñéêïýò ìÞíåò êáé èá Ýðñåðå íá ôïõ ôï ðåéò..

Áêïýò íá ÷ôõðÜåé ôï êïõäïýíé êáé ôñÝ÷åéò ùò ôçí ðüñôá. Ôïí âëÝðåéò êáé ôïí áãêáëéÜæåéò ôüóï óöé÷ôÜ ðïõ êïíôåýåé íá óêÜóåé.

ÁìÝóùò ôïí ðáßñíåéò áðü ôï ÷Ýñé êáé êÜèåóôå óôïí êáíáðÝ. Óå êïéôÜåé óôá ìÜôéá êáé åóý ôï ßäéï êáé ðñïóðáèåßò íá ìçí êëÜøåéò áëëÜ ôåëéêÜ îåóðÜò óå êëÜìáôá êáé óå áãêáëéÜæåé.

Í: Ôé Ý÷åéò ìùñü ìïõ; äåí åßóáé êáëÜ ðÜíôùò

Ï/ó: Ni... Åäþ êáé Ýíá ìÞíá ìïõ óõìâáßíåé êÜôé ðïëý ðáñÜîåíï êáé ðáñÜëëçëá êáëü êáé äåí îÝñù ðùò íá óôï ðù..

Í: Ðåò ìïõ êáé èá ðñïóðáèÞóù íá óå êáôáëÜâù

*ðáßñíåéò ìéá âáèéÜ áíÜóá êáé ôïõ ôï ëåò áðüôïìá*

Ï/ó: Åßìáé Ýãêõïò Niall

*ôïí êïéôÜò êáé Ý÷åé ìåßíåé íá óå êïéôÜåé*

Í: Ðùò áöïý ðñïóÝ÷áìå.. Äåí..

*ôïí êïéôÜò ìå ãïõñëùìÝíá ìÜôéá åíþ óôÜæïõí äÜêñéá áðü ôá ìÜôéá óïõ*

Í: Ðüóï ìçíþí åßóáé;

Ï/ó: 1 ìçíþí..

*ôïõ ëåò ìå óêõììÝíï ôï êåöÜëé êáé áìÝóùò óå öéëÜåé*

Í: ¼ëá êáëÜ ðñéãêßðéóóá ìïõ

Óôï åßðå ôüôå êáé ôþñá âñßóêåóôå óôï ìáéåõôÞñéï, óôçí áßèïõóá ôïêåôþí ìå åóÝíá íá ðñïóðáèåßò íá ãåííÞóåéò ôçí êüñç óáò êáé ôïí Niall íá óïõ êñáôÜåé óöé÷ôÜ ôï ÷Ýñé.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Niall Horan Shots♥Where stories live. Discover now