Merhaba ben toprak. Ben doğmadan once ölen babamın ismi verilmiş bana ondan adım erkek ismi . 15 yaşındayım yani 3 hafta sonra 16 yaşım dolucak. Babamın öldüğünü bile henüz bilmiyoruz. Çünkü babam ben doğmadan 1,2 ay önce kaybolmuş şu anda nerde nasıl yaşıyo ne yiyo hiç bişey bilmiyoruz zaten bi annem var bide ben birbirimize bakıyoruz. yada bakmaya çalışıyoruz dubleks bi evimiz var büyük babamdan kalma bi ev. annemle babamın odası üst katta. benim odam ve salon alt katta ama babam öldükten sonra annem o odayı kilitlemiş bir dahada açmamış ne temizlemek için nede kıyafetlerini almak için hatta kendine sırf bu yüzden yeni kıyafetler almış ama son 2 haftadır evde ters giden bi şeyler var annemin ve babamın odasından gelen korkunç sesler hatta bazenleri annemle odamda yatarken hiç rüzgar dahi esmeyen bu Dubai 'de o odadan çıkan ani ve sık rüzgarlar annem nedense o odaya girmeme 15 senedir izin vermez kendide zaten o günden sonra girmemiş ( babam kaybolduğundan beri ) bi keresinde o odada küçükken bi gölge görmüştüm ama sanırım küçüktüm diye umursamadım her neyse annem o odanın anahtarını nereye koydu yada nereye sakladı bilmiyorum ama o odayı sandığınızdan daha çok merak ediyorum o odada bişeyler var bunu hissedebiliyorum annemi son zamanlarda takip etmeliyim ''Anne sana bişey sormam gerek. '' ''Sor bakalım? Şeey. Son zamanlarda babamla odanızdan gelen çok garip sesler gölgeler görüyorum İzin verirsen o odaya girip olan bitene bakabilir miyim ?
Annem o kadar sert çıktı ki vurucak zannettim Sonra sakinleşti ve bana yaklaştı. Orda bişeyler var, ne olduğunu bilmek istemiyorum ama babandan sonra çok kötü şeyler oldu Bu yüzden asla oraya girmiceksin Asla ! O cümleden sonra vicudumu ani bi titreme aldı paniklendim. O odada ne olabilirdi ki ? Bizim evimize kim , nasıl girip bişeyler yapabilirdi ki ?
Annemin işe gitmek için çıkmasını bekledim beraber çıktık . Ayrılcağımız sokakta birbirimizi öptük ve o işe gitti bende okula giden yoldan geri eve saptım Eve girdim. O sesler yine çıkmaya başlad. sonra bir çığlık sesi Aman Tanrım ! Oda neydi ! ? Evimizde bizden başka kimler yaşıyodu ! daha fazla dayanamadım Annemin çeyizindeki tüm herşeyi aradımve sonunda... EVET ! O odanın gizli anahtarını buldum oraya girmem gerekirdi ne pahasına olursa olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamdan kalan lanet
Teen FictionMerhabaa ilk defa yazıyorum ve 1 buçuk haftadır uğraşıyorum sizin için devamını voteler ve yorumlarla bilirleyecegim elinden geldiği kadar hızlı yazıcam sözüm olsun :) umarın beğenirsiniz canılarıımm hadiii size iyi okumalar öpüldünüzzz:*