chapter-14

4K 237 18
                                    

happy new yearz...guyz...hve a wonderful year ahead...

so herez an update fa new yearz..hope u guyz enjoy...

voice:no sid iz lucky 2 hve nandini..

n evry1 turns 2 see d source n see sid carryin nandu..

n dey wr scared wt if sid hz heard dr whole convo...n jst starin at sid..

sid:wt??(seein evry1 starin at him n says wit questionin look..)

cab:no..nthin..tum tum kab aie..

sid:jst nw wn u said..nandu iz lucky 2 hve me..dn..

evry1 sightz..

sid continues:i ill join u guyz in 5...n abut 2 leave..wn manik seein nandu in sid'z arm asks:wo..nan..nandini ko kya hua..

n moves 2wards sid..

sid:she iz sleepin..

man:ohk..

n sid leaves 2 his room..n make nandu sleep on d bed..n peacks on hr forehead..n says:i love u baby...i cnt stay witout u...n goes down..

while aftr sid leaves evry1 sightz n again sit...wn sid cmes n joinz dm..

sid:so..

cab:so..

muk:wt??..

sid:arre wt wr u guyz discussin abut me n nanzz..

man:nthin much..

alia:so hw wz ua date..??

sid:gud..n smiles..

alia:so sad sid dat ua wife sleept on ua date..so unromantic..

cab glares hr..

sid:nope..we enjoyed alot..n it wz way 2 romantic..as ma baby wz sleepin in ma lap..keepin hr head on ma chest...so..(n blushes)

man gets sad..while muk smriks..n says:god ua blushin..seriously.

sid:aye..no..nt at all..

n dey keep on talkin on random stuffz..n sid n fab5 gelled wit quite well..n dey wr chattin..

wn on othr side..nandu gets up nt feelin wrampt of hr dea hubby...

she gets up wit a jerk...n thinks:siddi..kahin merre se naraz tho nahi hogayya...wt if i hurt him..wt ill i do nw..n wr iz sid...sab merri galti hai..n starts sobbin

n starts callin his name...wn a servent listenin hr callin sid goes 2 him n says:sir..mam iz callin u..

sid:wt wo uthgai..

ser:s sir...n she iz cryin alot n shoutin ua name..

sid:wt...n gets up wit a jerk n rums 2 his room..n sees nandu cryin..hidin he face n talkin 2 hrself..:saab merri galti hai...siddi ab mujhse naraz hai..

sid:kisnne kaha siddi naraz hai??

sid:kisnne kaha siddi naraz hai??

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
wt hz destiny planned fa demWhere stories live. Discover now