באמת אין לי מילים להסביר איך זה שורף לי בנשמה..
נשאר לי אותך רק בזכרונות , ואפילו לא הספקתי לראות אותך ככ רציתי אבל כיבדתי את הכעס שלך וויתרתי ..
אז בחרת לעזוב וכל מה שנשאר לי לקוות זה שאולי אותה אתה תאהב ושיהיה לכם טוב יחד .. אין רגע שעובר שלא הולכות לי בראש מחשבות עלייך ...
ומה שנשאר לי זה רק השיחות הכלכך מועטות להאחז בהן ..
אני מקווה שכל האהבה שאני מנסה לשלוח אלייך מגיע אלייך איכשהו בהרגשה
מעלה לך חיוך בלי שתדע למה...
אני בטוחה שכל ההודעות כבר לא מגיעות אלייך.. עם כל החסמים ששמת בנינו אין להם סיכוי להגיע .. ואולי יותר טוב ככה אולי יותר טוב שאדבר לעצמי וזה ישחרר ממני הכל ? אבל זה לא משחרר אני מתגעגעת כלכך ..
אני נשברת אני לא מצליחה להחזיק את עצמי כמו שהבטחתי לך אז..
עכשיו אני לא מרגישה שיש לי בשביל מה יותר ..
אין לי אותך יותר אין לי כלום אתה היית החבר הכי טוב שלי אתה יודע, אני כנראה אחשוב לנצח שאני מטומטמת על שרציתי להרוס את זה עם אהבה מזויינת אבל ..
זה הרגיש כלכך טוב שאהבת אותי בחזרה זה היה כמעט ממכר רציתי רק עוד ועוד מזה זה לא היה מספיק בשבילי לא יכולתי להילחם בזה ..כנראה שאף פעם לא יצא לנו לדבר שוב כל עוד זה תלוי בך .. וזה כלכך כואב לי אני אוהבת אותך אני מתגעגעת ופאק זה כואב לי כלכך אני לא מצליחה להעביר את הכאב זה פשוט שורף לי בתוך העצמות וזה לא עובר אני צריכה אותך כלכך בייב ודאמ זה שורף לי כלכך שאני לא הספקתי לקחת מספיק ממך שישאר לי לא הספקתי כלום ...
כמעט קיבלתי מה שרציתי כלכך הרבה זמן כמעט ביחד כמעט אהבת אותי .. כמעט.. ואז זה נהרס.
YOU ARE READING
דברים שאני כותבת ולא מעניינים אף אחד.
Short Storyאדם נולד כדי להרוס כל דבר בחייו ואז למות אז עכשיו נשארו לך רק 'אותך' ואת 'עצמך' תנסה לא להרוס גם את זה .. כי אז לא ישאר לך כלום .