Capitolul I

2.4K 44 9
                                    

Domnul Harry se plimba agitat prin camera, avusese o zi proasta. Ii era dor de corpul mic al lui Lucy. De doi ani se tot gandea la ea, ii trebuia o fata care sa ii satisfaca placerile.

Harry P.O.V.

Era asa de buna... E numai vina lui Niall. Din cauza lui, acum sunt departe de casa mea, de doi ani, iar el se distreaza cu Lucy. Dar voi avea grija de amandoi. Insa pana atunci am nevoie de alta fata, da, sigur am nevoie!

***

- Da, Harry. De ce m-ai chemat?

- Ia loc, Liam. Trebuie sa vorbim ceva important.

- Sigur, te ascult...

- Am nevoie de ajutorul tau. Imi poti face o favoare?

- Da, logic, doar sunt angajatul tau. Si cel mai bun prieten. Te ajut orice ar fi.

- Am nevoie de o fata...

- Inca o supusa Harry? Mai stii ce s-a intamplat cu Lucy. Chiar nu cred ca te va ajuta.

- Totul s-a intamplat din vina lui Niall. Ceea ce vreau nu este o supusa. Vreau o jucarie sexuala, ma intelegi?

- Pai e un SexShop in apropiere, de pe strada principala o iei...

- Nu Liam! O fata. Vreau o fata. O minora daca se poate.

- Adica o supusa?

- Nu, nu vreau o supusa, vreau o tarfa care sa faca orice pentru sex. Vreau sa analizezi bine toate fetele din zona si sa o angajezi pe cea potrivita. Sa nu aiba familie. Nu vreau sa intru in belele tocmai acum. Cheam-o la... un interviu de angajare ca menajera, daca o crezi potrivita, trimite-o la mine...

- Sunt multe de genul asta pe autostrada!

- Nu intelegi nimic, Liam! Doar fa ce ti-am zis si sa nu imi aduci o fata de pe autostrada. In trei zile vreau fata.

***

Cissie P.O.V.

Ma indrept rapid catre adresa data de domnul Liam. Vad o casa mare cu o gradina frumoasa. Ar fi foarte bine daca as fi angajata aici, sigur as fi bine-platita. Sun la sonerie, iar dupa cateva secunde un barbat imi deschide. Avea bucle castanii, era inalt, avea ochi verzi si era imbracat intr-un costum negru, serios. Ma conduse in biroul sau. Cred ca avea aproximativ 20 de ani.

- Cum te numesti si cati ani ai?

- Cissie si am 16 ani.

- Salariul va fii de 5000$ pe luna, iar tu vei locui si vei manca aici. Esti deacord?

Ma uit mirata la el. Atatia bani... Logic ca accept.

- Accept!

- Semneaza asta! zice si imi intinde un document.

Am semnat fara a citi, eram entuziasmata de noul job.

- Cand incep?

- Poti incepe imediat, voi trimite cativa oameni sa iti ia lucrurile de la tine de acasa. Acum, ia asta si citeste.

Domnul din fata mea imi intinde o hartie, iar apoi parasi camera. Am luat foia curioasa si am citit uimita:

Tocmai ai semnat faptul ca vei fi jucaria mea sexuala. Stiu ca nu vei fugi, curva din tine vrea asta. Uite regulile jocului:

1. Tu faci tot ce iti spun eu fara sa pui intrebari.

2. Mi te vei adresa cu "Stapane".

3. La cea mai mica greseala te voi pedepsi aspru, nu voi avea niciodata mila cu tine.

Acum, du-te la etaj, si intra in camera pe care scrie "Babygirl" si imbraca-te cu ce este pe pat. Nu accept greseli. In 10 minute vin la tine, fi o fata buna si nu ma face sa te pedepsesc din prima zi.

Eram socata de ceea ce am citit, si, trebuie sa recunosc, imi placea...

Jucaria sexuala [1D]Where stories live. Discover now