Cissie P.O.V.
Urc scarile spre etaj si am pasesc intr-un coridor lung. Pe ultima camera scrie "BabyGirl", asa ca intru. Este o camera neagra intunecoasa. Are un pat mare cu asternuturi negre, un sifonier negru, o masuta cu doua scune negre si cateva tablouri cu scene... de sex!? Pe jos era un covor moale negru. Ma uit in dulap si vad cateva camasi de noapte scurte si tranparente si cateva perechi de lenjerie. Am inchis nervoasa usa dulapului. M-am asezat jos langa, cu capul sprijinit in palme si am inceput sa plang. Ma aflam in casa unui pedofil idiot. Mi-am adus aminte ca mi-a zis sa ma imbrac cu ce era pe pat asa ca am aruncat o privire si am vazut o pereche de lenjerie neagra cu dantela gri. Si o alta foaie. Iau hartia si o citesc.
Hei, babygirl, aici ai toate regulile pe care trebuie sa le stii si sa le respecti:
1. Niciodata nu imi pui intrebari
2. Ma asculti orice ti-as spune
3. Nu incerca sa fugi, oricum nu vei reusi
4. Mi te vei adresa cu "Stapane"
5. Nu ai voie sa imi raspunzi cu "nu"
6. Nu faci nimic fara sa iti spun
7. Nu incerca sa chemi oameni sa "te salveze", te voi gasi oriunde
Acum imbraca-te cu ce e pe pat si asteapta-ma cuminte in camera.
Da, sunt convinsa asta e un pedofil in toata regula. Oricat de interesanta pare aceasta idee, nu, nu voi fii sclava sexuala a unui masochist. Ma grabesc sa plec din locuinta, dar imi dau seama ca n-are sens, am semnat un contract, ma va gasi si va fi mult mai rau. Asa ca ma imbrac grabita cu lenjeria. Cand tocmai am terminat, stapanul intra in camera. Se apropie cu pasi inceti de mine si ma saruta pe gat. Fac involuntar un pas in spate. Atunci el ridica o spranceana.
- Uite Cissie, ti-am zis ca trebuie sa ma asculti, ok?
- Da, stapane! zic eu.
Harry P.O.V.
As putea incepe direct prin a face sex cu ea, dar va trebui sa ma implore sa fac asta, sa stea in genunchi si sa imi ceara sa o fut.
Cissie P.O.V.
Deodata ma impinge brutal in pat. Isi da jos camasa lent, iar apoi face la fel si cu pantalonii. Se urca in pat si imi leaga mainile deasupra capului. Cu miscari usoare imi da jos sutienul. Se apropie de sanii mei si mi-i linge si musca, era dureros dar foarte placut. Dintr-o data ma intoarce pe burta,. Imi ridica putin fundul in sus si imi da o palma usor. Dupa care, fara niciun avertisment mi-a dat o palma tare. Am scancit. Fundul imi ardea si ustura.
Author P.O.V.
Stapanul si-a plimbat mana pe spatele lui Cissie, ea excitandu-se la maxim. A apucat-o brutal de solduri si a ridicat-o, acum ea statea in fund pe pat. Stapanul i-a zis sa ii dea boxerii jos, iar ea a facut intocmai. Organul lui era destul de lung, iar Cissie s-a cutremurat numai cand a vazut. Il voia in ea, il voia pe Stapan. Stapanul a tras-o pe fata mai aproape, iar el aproape ca sa lungit. Si indoi picioarele, apoi le-a desfacut, lasand la vedere pula sa. A luat pe Cissie de solduri si a pus-o cu fundul pe abdomenul sau. Dupa care a ridicat-o din nou de solduri si i-a zis sa isi desfaca picioarele. Inca o tinea in aer, dar a mutat-o exact deasupre pulii sale si a dat-o mai jos astfel ca ea sa simta. Dupa care ia zis sa isi sprijine picioarele pe pat. Cand a facut contact cu scula Stapanului, Cissie a gemut, iar Stapanul a ranjit malefic. Chiar daca avea chilotii pe ea, Cissie simtea foarte bine prin materialul fin. Stapanul a miscat-o lent in fata si in spate, pula lui frecandu-se de chilotii ei. Spatele fetei s-a arcuit, il dorea tot mai tare in ea. Cand Stapanul s-a oprit, i-a dat jos chilotii brutal, iar dintr-o miscare, acestia erau pe podea. Acum facea acelasi lucru, insa organul sau se freca de feminitatea fetei. Cissie era al naibii de excitata, nu mai putea rezista asa. Parul de pe spatele sau arcuit i se ridicase si a inceput sa geama.
- Stiga-mi numele, Cissie!
- Sta... Pa... Ne... Stapa...Ne.... Sta...PaNe
YOU ARE READING
Jucaria sexuala [1D]
FanfictionStapanul voia o fata care sa-i satisfaca dorintele sexuale. Voia o fata gata sa isi dea ultima suflare pentru sex. Voia o fata cu care sa se joace cat doreste. Si a gasit-o pe ea, jucaria lui sexuala... ! Atentie ! De asemenea va conti...