biz KRALİÇEYİZ

15 6 3
                                    

Ariana bugün twitter'ında paylaştı:
''Bu akşam erkek arkadaşımla yemek yemeye gittim ve genç bir çocuk Mac'e onun büyük bir hayranı olduğunu söylemek için bizi arabaya kadar takip etti. Çok gürültülü ve heyecanlıydı ve Mac sürücü koltuğunu ayarlayana kadar çocuk neredeyse arabanın içerisinde bizimleydi. Onun çok tatlı ve heyecanlı olduğunu düşündüm ta ki "ariana çok seksi dostum ona vurduğunu görebiliyorum" diyene kadar. *durdur* Vurmak? Bu ne? Bu bazılarınıza büyük bir mevzu gibi görünmeyebilir ama benim midem bulundu ve nesneleştirilmiş hissedildim. Onları söylerken aynı zamanda onun yanındaydım. Gerçekten o an sustum ve incinmiş hissettim. Böyle şeyler çoğu zaman yaşanıyor ve bu tür şeyler kadınların korkularına ve yetersizliklerine katkıda bulunuyor. Ben bir erkeğin kendi zevkine göre kullanabildiği bir et parçası değilim. Ben, bana sevgi ve saygıyla davranan bir erkekle ilişki yaşayan olgun bir insanım. Birçok genç insanın bu tabirleri rahat bir şekilde kullanması ve kadınları nesneleştirmesi kalbimi acıtıyor. Bu akşamki tecrübemi açıkça dile getirmek istedim çünkü birçok kadının alelen rahatsız edilip ve bu tür şeyleri açıkça konuşmasındaki algıyı ya da bir erkek tarafından avantaj olarak görülmesini biliyorum. Böyle anıları açıkça konuşmamız lazım çünkü bunlar zararlı ve içimizde utanç olarak yaşayacaklar. Bazı şeyler bizi rahatsız ettiğinde bunu paylaşmamız ve duyurmamız lazım çünkü yapmazsak, devam eder. Biz obje veya ödül değiliz. Biz KRALİÇEYİZ.''
KAYNAK: Celebrities News

''KAYNAK: Celebrities News

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ariana Grande Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin