1.Ochii din Bezna

26 1 1
                                    

Era ora 3:13,iar eu nu aveam somn,asa ca hotarasem sa ma uit la televizor.M-am uitat pana se facuse ora 3:28,deoarece s-a stins brusc,fara sa se fi intamplat nimic.Am decis sa ma bag la somn,deoarece nu mai aveam ce face,dar tot nu ma lua somnul.La ora 3:33,s-a auzit un mieunat puternic,m-am speriat,dar erau niste ochi de pisica in bezna care se aflau deasupra televizorului,crezusem ca era pisica mea,dar acei ochi erau palizi,ca niste ochi de mort,ma ingrijorasem putin,dar ma gandeam ca totul e in regula si ca pisica mea,Kitty,e in regula.Dar dintr-o data,deasupra acelor ochi,in bezna mai apar 2 ochi,dar de data asta pareau umani,dar  ciudat era faptul ca straluceau in intuneric,au stat acolo deschisi ceva timp,apoi s-a auzit un ras minuscul,dar foarte infiorator,in momentul acela am simtit o frica de neuitat,dar din fericire au disparut si m-a luat somnul intr-un final.
A doua zi de dimineata,cand m-am trezit,am ramas socat...pisica mea era moarta,iar cadavrul ei era fix pe televizor.Am inceput sa plang putin,deoarece tineam mult la acea pisica,pentru ca am primit-o in dar de la mama,care acum e moarta,fiindca a murit intr-un accident de masina acum 3 ani.Nici pana in ziua de azi,n-am aflat ce se intamplase in acea seara si nici nu vreau sa aflu.

Povesti de groaza facute de mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum