Intr-o zi,o familie nou venita in orasul Chicago vroiau sa gaseasca o casa destul de mare pentru cei 3 copii ai lor,Kelly,Toby si Billy!Au cautat ce au cautat pana au gasit o casa destul de mare cu piscina si terasa,iar toti au acceptat casa,dar vanzatorul i-a avertizat ca in aceea casa a mai locuit o familie care au fost ucisi brutal din motive misterioase,singurul lucru care a mai ramas de la aceea familie este aceasta papusa,pe care o cheama Mic Prieten,daca vreti puteti lua voi aceasta papusa pentru micuta voastra fetita!
-Kelly,vrei papusa aceea?
-Da mama,vreau papusa!
Kelly a primit papusa si fiecare s-a dus in camerele lor ca sa despacheteze bagajele lor!Kelly era fericita de papusa cu toate ca ii era crapata pielea!Kelly s-a dus pana la baie,iar ea e lasat papusa in pat!Ea isi facuse nevoile si venise de la baie,atunci a gasit papusa mutata din locul unde a lasat-o.Ea a crezut ca fratii ei ii faceau o farsa,dar cand s-a dus sa-i intrebe,nu stia niciunul despre ce vorbea Kelly!Ea ii se facu putin frica,dar isi revenise si se duse sa-si puna hainele in dulap!
Dupa 30 de minute....
Kelly terminase treaba,iar cand s-a intors papusa disparuse!O cautase in toata casa,dar nu o gasi si cand se dusese in camera ei,papusa era tot in pat ca si cum nu ar fi disparut!In acel moment,fetita era speriata si se duse la mama ei sa-i spuna ce se intamplase!Mama ei n-o crezu asa ca se duce la cumparaturi! Kelly ramasese singura impreuna cu fratii ei,ca tatal ei era la munca!Kelly vroia sa stea cu fratii ei de frica ce ii era,dar Toby si Billy nu vroiau asa ca fugisera in camera parintilor sa se joace acolo pe telefon!Kelly ramasese singura si era speriata,asa ca luase un cutit cu ea si astepta linistita!....
Se auzise un tipat din camera parintilor,iar Kelly credea ca fratii ei vroiau sa o sperie,asa ca se duse in camera si ii vazuse pe frati intr-o balta de sange,iar papusa era langa ei si nu era intinsa pe jos,ciudat,dar ea statea in picioare si avea un cutit in mana.Kelly fugea de frica si se ascunse intr-un dulap!Ea speriata,respira foarte des,iar papusa o aude si deschide dulapul,fetita tipa foarte tare,dar papusa nu asteapta si ii baga cutitul in ochi!...
Dupa 1 ora...
Mama vine acasa si ii striga pe copii,dar nu vine niciunul!Ea speriata se duce sa-i caute si ii gaseste pe Billy si Toby intr-o balta de sange!Ea tipa si incepe sa planga si se duce sa o caute pe Kelly.O cauta,ce o cauta pana se uita in dulapul din camera ei,atunci o vazuse cu ochiul gaurit si curgand sange din el!Mama ei plange,iar in spatele ei era papusa cu un cutit!Cand se intoarce vede papusa,iar papusa ii taie capul!....
Vecina de vis-a-vis vine sa le aduca o placinta de mere de bun venit!Ea vede cadavrele,tipa si se duce sa cheme politia!Politia si ambulanta vine si ia cadavrele si incearca sa caute cauza! Tatal vine acasa si gaseste politia cu ambulanta in fata casei!El intreaba:
-Buna ziua,ce s-a intamplat aici?intreba tatal.
-Pai,ne-a sunat vecina voastra de vis-a-vis si ne-a spus ca a gasit 4 cadavre,3 copii si o femeie adulta gasiti toti intr-o balta mare de sange!Dumneavoastra sunteti sotul femeii?
-......Da,eu sunt!Cum s-a intamplat asta?intreband el speriat.
-Deocamdata nu stim nimic!Singura dovada e aceasta papusa care era pusa langa cadavre!Se pare ca ucigasul a scapat-o cand a fugit!
Atunci barbatul lesinase dupa ce vazu cadavrele si parca innebunise!
Peste 2 luni in Azilul de Nebuni Barslock....
Barbatul scria in jurnalul lui:"Mi-am pierdut sotia si cei 3 copii ai mei!Am stat departe de familia mea cand avea nevoie de mine!N-o sa mi-o iert niciodata!Singurul lucru pe care mi-l amintesc era o privire rautacioasa de la o jucarie crapata si plina de sange,Little Buddy..."