I

8 1 0
                                    

"Trezește-te,trebuie sa te schimbi, avem o cursa astăzi și nu am de gând să întârzii" o aud pe prietena mea Dena cum tipa la mine.

"Gata, gata, m-am trezit.Oricum ce e cu graba asta? Avem timp pana la 20:00 când e cursa."

"Ai inebunit?!"ma întreabă ea oripilată."Cum sa avem timp?Trebuie sa te schimbi, sa ne alegem mașina,sa mergem la școala, mai apoi sa ii facem niște schimbări mașinii,avem atâta treaba,iar tu încă ești in pat.

"Nu o bag în seamă și ma ridic din pat să-mi fac rutina de dimineața.
Ma duc la baie să fac un duș pentru a-mi reveni,apoi îmi periez dinții și parul.Machiajul mi-l fac natural: unpic de font de ten și dermatograf. Apoi merg in fata dulapului căutându-mi hainele. Aleg o pereche de jeans negrii (nu e ca și cum as avea alta culoare in șifonier) și un tricou negru cu imprimeuri rock.
Îmi i-au perechea de teniși Vans preferata și cobor jos in bucătărie.
Mama și Dena stau de vorba; ma așez lângă Dena, mâncam minunatele clătite pregătite de mama, apoi plecam spre școala.

Drumul nu e lung, din cauza ca am condus cu mult peste viteza limită.
Prima zi de școala mereu e la fel.
Fiecare elev se întâlnește cu prietenii lui și povestesc ce au făcut in vacanța de vară in timp ce directoarea urca pe scenă și ne povestește cum v-a fi anul școlar ce urmează. Dupa ce a terminat de vorbit, directoarea coboară de pe scenă lăsându-ne sa ne continuam activitatea. Tragnadu-ne lângă un copac, Nate, iubitul Denei vine spre noi.

"Salut fetelor!" ne saluta el, după care își săruta iubita.

Sunt așa de drăguți împreună, dar mereu îmi place să-i enervez.

"Sunt și eu aici, dacă ați terminat să vă înghițiți unul pe celălalt"amândoi îmi arat semnul păcii după care începem sa povestim despre cursa ce urmează diseară.
Nate ne da detalii despre cine o sa fie acolo, iar din câte am înțeles astăzi participă Regele, care se zvonește ca s-a mutat aici.
Nu ca m-aș lauda, dar și eu sunt numita Regina și nu ma poate învinge nimeni.
Uneori și eu sunt uimita de modestia mea.

Statul aiurea pe la școala a trecut repede,din cauza ca eu și cu Dena am chiulit de la orele ce trebuiau sa fie astăzi pentru a reuși să ne îmbunătățim puișorii.

Ajunse acasă, ne apucam să facem schimbările mașinii.

Trebuie sa-i arat Regelui cine e Regina.

Mașina e gata, numai buna sa-mi fac de cap la cursă.

Urc sus la mine in camera sa fac un duș, apoi îmi fac machiajul: puțin mai strident decât de obicei, iar rezultatul e minunat. Parul meu negru mi-l las întins pe spate.
Acum mai am doar o problema: Cu ce ma îmbrac?! Aleg o fusta neagră de piele cu ținte și un top negru cu umerii dezgoliți, iar in picioare îmi iau o pereche de ghete negre. Imi iau telefonul și chile și plec in trombă de acasă când ma uit la ceas și vad ca e ora 19:30 și la 20:00 începe cursa,iar eu nu sunt acolo.

Pe drum ma suna Dena.

"Devon! Unde mama naibii ești? Mai umpic și începe cursa, iar tu încă nu ești aici! De azi dimineața ti-am zis ca nu avem destul timp, dar tu nu m-ai băgat in seama!" îmi tipa ea nervoasa.

"Stai calma!Sunt deja pe pistă.Ne vedem la locul obișnuit."
Locul nostru obisnuit este lângă garajele unde se repara mașinile.

"Doamne ajuta! Ai ajuns și tu! Credeam ca nu mai vi!"spune ea acum relaxata.

"Cum sa lipsesc? mai ales astăzi, când Regele se afla aici."

Când termin de vorbit un băiat se apropie de noi. Are un par bogat castaniu cu bucle naturale adânci, un trup binefăcut acoperit cu tatuaje, buze cărnoase și niște ochi verzi ca jadul in care te poți pierde imediat.
Dena îmi trage un cot sa nu ma mai holbez.

"Salut frumoaselor! Ce va aduce pe voi pe aici?" zice el cu un accent britanic absolut superb. Se vede ca nu e de pe aici, trebuia sa știe cine sunt eu.

"Sunt aici sa concurez" spun eu încrezătoare.

El pufneste.

" Tu? sa concurezi? impotriva mea? Stii cine sunt eu? Regele! Nimeni nu ma învinge pe mine"
Îl ascult fără sa zic nimic.

Dupa ce își expune talentele, Tej, tipul care organizează cursele, anunța in boxe

"Regele și Regina, sunt rugați să se așeze la linia de start."

Ma duc la linie și paralel cu mine se așează și Regele.

Acum sa vedem cine e cel mai bun.

Blind [Harry Styles]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum