Când tipa pe jumătate dezbracata și-a dat sutienul jos,am apăsat accelerația pana jos și am pornit mai repede ca el.Am schimbat viteza pentru ca urma curba și am luat-o făcând un drift perfect,el se afla doar la câțiva metri in spatele meu.Incearca sa facă o schema sa ma încetinească,dar eu ma prind și nu-i fau voie.Cand vede ca mi-am dat seama o lasă balta.
Suntem aproape de linia de sosire și o trecem amândoi la egalitate.Lumea ne așteaptă aclamandu-ne,chiar dacă am ajuns deodată.Am coborât amândoi din mașina și el se îndreaptă spre mine.Cand ma vede de aproape rămâne șocat. "Tu?" spune el mirat. "Chiar eu,domnul 'nimeni nu ma poate învinge'."
"Nu ma așteptam să fi tu Regina"
"Nu e evident ?"spun eu îngâmfată.Nu îmi i-a in seama replica răutăcioasă și se prezintă.
"Sunt Harry."
"Devon" ii răspund plictisita.
"Ai un nume de băiat?"ma întreabă el rânjind.
"Da! Te doare pe tine undeva ca am numele asta?"ii zic eu nervoasa.
"Nu ma doare nimic,pe tine te v-a durea când ti-o voi trage "
Ii trag un pun in burta apoi o palma peste fata și urc in mașina nervoasa cu direcția spre un loc in care nu exista dobitoci extrem de sexi care sa îmi frece nervii.Il vad cum rămâne șocat de ce tocmai s-a întâmplat.
Ajunsă la locul in care ma refugiam când eram mică când mama cu tata se certau.
Când mama ajungea târziu acasă,ai mei mereu se certau și eu ma ascundeam aici,un parc de distracții părăsit.
"La dracu cu tine și cu ochii aia tai" tip eu cât de tare pot știind ca nu ma aude nimeni.
Ma întorc acasă și intru peste fratele meu in camera.Nu ma aude din cauza muzicii date la maxim,așa ca merg și ii iau paharul de apa de pe noptiera și îl arunc in fata.Se întoarce speriat la mine,iar când ma vede izbucnește in ras la care ma alătur și eu.Apoi vine la mine și ma ia intr-o îmbrățișare de urs.Il iubesc foarte mult doar ca uneori îmi vine sa-l omor.Ma asez lângă el pe pat și ne uitam la desene animate pana târziu.Dimineata când ma trezesc merg sa fac un dus rapid apoi îl trezesc și pe Alex.Ne îmbrăcăm amândoi și coboram jos.Mama ne așteaptă împreuna cu Dena și iubitul ei Nate. Alex și Nate sunt la aceeași facultate,iar eu cu Dena in aceeași clasa,așa ca Alex merge cu Nate,iar Dena vine cu mine.
Ajunse la școala ne ducem pe banca de lângă copac și așteptam ca ceilalți sa ajungă.
Pe poarta școlii intra doua mașini negru mat cu muzica data la maxim.Ma întorc către Dena curioasa.
"Cine naiba sunt și ăștia ?"
"O sa aflam acum" când termina de spus ușa primei mașini se deschide,iar de acolo coboară un tip bine făcut,îmbrăcat din cap pana in picioare in negru,cu un par castaniu superb și niște ochi căprui ca și caramelul,in schimb din a doua mașina iese...Harry?! Ma așteptam sa fie doar la curse,dar acum și la mine in școala? Putea sa fie ceva mai oribil de atât? Se pare ca da, deoarece amândoi se îndreaptă spre noi.
"Buna frumoaso!" Îmi zice Harry cu un rânjet.
"Îl cunosti?ma întreabă Dena in șoaptă.
"Da" ii răspund eu cu ochii încă la Harry "E Harry aka Regele" Dena se uita cu o privire mirata la mine
"Ce faci aici ?" Îl întreb nervoasa pe Harry.
"Am venit la școala, ce ti se pare ca fac ? "
"El cine e ?" îl întreb eu
"Eu sunt Zayn" îmi spune băiatul cu ochii de caramel.Pare mult mai de treaba decât Harry.
CITEȘTI
Blind [Harry Styles]
Fanfiction"Nu te gândi de doua ori la ceea ce faci,poate a doua oară nu mai ești de acord și renunți la tot" Devon, o fata de 18 ani pasionata de curse Harry, un băiat de 18 ani pasionat de curse Punct comun:cursele Ce se întâmpla când Harry vine la școala...