Prolog

1.1K 45 2
                                    

Iubesc anotimpul iarna, este atât de alb, pur, inocent și atât de misterios.
De cand eram mica visam la dragostea demult pierdută,  și când îl voi găsi oare mă va accepta?
Sunt un om normal care visa la un alpha protector și iubitor.
Sper ca va veni și ziua aceea, îmi spun în gând însă când vream sa mai spun ceva deodată mă lovesc de un corp solid și mă așteptam la o căzătură însă doua mâini puternice și fine mă ridica și mă duc la pieptul solid de care m-am lovit accidental.
-Ce bine mirosi frumusețea mea, vorbi stainul iar panică din mine se făcu auzită.
-Puişorul meu scump și drag, știi cât de fericit sunt ca te-am găsit?
-Ma scuza-ti domnule însă nu știu despre ce vorbiți? Va mulțumesc fiindcă m-ati ajutat sa nu pic, însă sincer va spun haide ți sa uitam ce s-a întâmplat.
-Dau sa plec însă o mână îmi prinde încheietură mâinii și mă atrage din nou în brațele sale.
-Micuța mea raza de soare, bombonica lui tati de azi încolo de lângă viitorul tău sot, amant, var, frate, tata, unchi, nepot, bunic nu vei mai scapa.
-Bucura-te de a mă avea lângă tine, și așa nu putem trăim separați nu încă.
-Chiar trebuie sa plec domnule, spun și când vream sa mă trag din brațele sale, el tipa de frustrare :
-Puiul meu! Hai sa mergem acasă fiindcă se hobeaza lumea la noi mai ales masculii aia nenorociți care se uita la ceea ce este al meu.
-Nu va cunosc și ar fi cazul sa ne vedem de treaba noastră,  sincer chiar am treaba de rezolvat, o seara buna va doresc.
-Pe dracu! Iubire mica, vino înapoi sau te iau cu forța,  alege !!?
Și atunci când am auzit asta, am fugit din calea sa fiindcă nu îi cunoșteam planurile, el pentru mine era un anonim care probabil vroia sa mă voleze și după ce își făcea actul, mă omora și mă tăia în mii de bucatele.
Mă uit în spatele meu și observ o umbră neagra care mă alerga? Serios? Adică chiar am vedenii...Din nou?
Of..of ce mă fac acum?! Spun și din cauza loviturii pe care nu am auzit-o cad jos..Iar un urlet sau mai bine spus un schelacait mă îndeamnă ca voi fi...
Nu pot deschide ochii fiindcă simt o respirație calda, care mă îndeamnă sa mă trezesc și sper la o noua zi însă oare așa va fi?
-Doctore de ce suflețelul meu nu își revine?
-Răbdare, alpha atâta va cer, se auzi o voce mai slaba decât cealalata.
-Pitic, gata somnic ul avem de treaba, spuse aceea voce către o alta.
-Dal tatli eu vleau pe mami. .. undle e?
-Mami a ta, face nani pui, așa ca ce zici sa îi facem o surpriza?zâmbi șmecherește către puiul sau.
-Bline, dal dupla aceea plot sa stlau  cu mami, te log...
-Pentru tine orice puișorul lui tata, veni spre cel mic și îl sărută fe frunte.

~ Din perspectiva lui Danille~

Mi-am cunoscut perechea chiar înainte de Crăciun și am fost atât de fericit încât nu mi-a venit sa cred, era de o frumusețe rara întâlnită,  iar acum după ce a dat nenorocitul ăla peste ea, care imediat i-am smuls inima din piept, am adus-o acasă lângă cel mic.
Copilul de care am prins drag, este puiul fostul alpha - ului decedat Ryan Ghost.
M-a rugat sa am grija de el, până se va face mare, și după îi voi explica situația și se va întoarce la haita sa.
Ryan a fost mândru de perechea sa Diana care era tot o muritoare însă de când s-au văzut s-au iubit neîncetat chiar dacă tatăl fetei nu a vrut sa audă despre asta.
Îmi aduc aminte... Ryan se tot plimba de colo pana colo în camera, se gândea cum să își vadă viitoarea lui soție,  și nebunul s-a gândit sa o răpească.
Sosi și iarna, iar fata dormea, intre timp gagiul nostru varul meu cel aiurit din cauza dragostei sari pe geamul fetei și când o văzu inebuni.
Era îmbrăcată atât de sexy și într-o poziție atât de mrrr încât a sărit pe loc pe biata fata.

Era îmbrăcată atât de sexy și într-o poziție atât de mrrr încât a sărit pe loc pe biata fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Surpriza socanta a fost când ea nu s-a temut de lupul sau, ba din contra la luat și. L-a pus în poala sa.
Era atât de fericit sa o știe ălui încât în aceea noapte au făcut dragoste pana când ușa se deschise iar tatăl sau turba de nervi.
După ce a luat-o și batut - o de fata cu el, Ryan a inebunit și era cât pe ce sa se transforme sa îl sfâșie însă când vru tatăl fetei a avut un cuțit se argint și când a încercat sa îl omoare fata lui a intervenit și au fugit amândoi din calea nebunului.
După ce au ajuns în haita lui, peste 2 zile a flat ca îi poarta piticul și Ryan când a auzit a țipat de fericire, însă aceasta fericire nu a ținut mult ca ea a fost repusă de o boala pe care o avea acel cuțit.  Era plin de otrava iar tanara s-a stins din viață seara când toată lumea dormea.
Din aceea noapte Ryan nu a mai suportat singurătatea și mi l-a dat mie pe piticul sau temandu-se sa nu pățească nimic.
Și uite așa am ajuns sa fiu un tata-unchi norocos.
Îmi doresc ca și micuța noastră fiindcă eu vreo o fata la fel de frumoasa, gingașă, și grațioasă ca mama sa.
După ce termin micul dejun aflu ca mătușa lui Bernand a venit sa îi ofere o noua familie și eu am acceptat, sper doar sa fie bine fiindcă atunci iadul va ieși la suprafață.
Ryan a plecat în alta tara, iar mâine va veni sa își cunoască mica comoara.
Deschid usa ușor ca sa nu îmi trezesc puișorul și când o văd sa scap tava din mână.

Mrrr

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mrrr...a mea! Spun și las tava jos, ea când mă vazu se linșeze pe frumosul sau botic.
-My love,my beautiful angel cum te simți?
-Mmmm. ..per...fect! Spuse și se întinse ca o pisicuță la soare.
-Iubito, la cum ești îmbrăcată văd ca pana și soarele salivează când te vede, îl cred acum îi spun și mă duc spre ea, sarutand-o cu patima și multa pasiune.
-Dacă mai scoți acele sunete erotice, nu vei mai avea chestiutele acelea pe tine.
-Poate nu le mai vreau îmi spuse senzual și în acel moment o dezbrac de acele porcării și ea face la fel cu mine.
O sarut și parcă nu mă mai satur de dulceață ei, așa ca îi desfac picioarele și când o văd îmbujorați îmi dau seama ca va deveni a mea.

O sarut și parcă nu mă mai satur de dulceață ei, așa ca îi desfac picioarele și când o văd îmbujorați îmi dau seama ca va deveni a mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



După dimineață fierbinte pe care am simtit-o din plin ne-am culcat fiindcă seara ne vom mai putea juca.
A venit momentul când le-am prezentat-o pe luna lor și au fost foarte bucuroși și când mă gândesc sa mai las posesivitatea nu pot deloc.
-Iubire...mergem?
-Ti-am spus ca mă duc și gura deci nemai auzim spune și când vrea sa plece o prind și o sărut cu foame.
-Ai grija ce faci, și cu cine vorbești.
-Stai ca vin cu tine, în fond ești a mea!
-În fine, vorbim mai încolo.
-Să nu vorbesti cu vreun  mascul fiindcă îi smulg inima.
-Tot pe tine te vreau, și nu pentru partidele de dragoste pe care le facem, ci pentru simplul fapt ca eu te iubesc, spun și îl sărut cu o pasiune înflăcărata.
-Și când vii?
-Vreau sa mergem undeva când mă întorc ești de acord?
-Cu tine merg oriunde mai spun și o sărut din nou.
Sera veni iar după plimbarea noastră am ajuns acasă obosiți.
Am marcat-o zi a fost bucuroasă sa vadă ca o iubesc și asta mi-a bucurat sufletul.
 

Mirosul posesivitatii : My Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum