Epilog

710 33 3
                                    

-Iubirea mea, dacă ai ști ce bucurie am ca ești lângă mine, suflețelul meu, îmi ungi sufletul cu iubirea ta, chiar dacă suntem diferiți tu tot ești a mea, și așa vei rămâne.
-De când ne-am întâlnit am știut ca s-a format chimia cu sau fără voia noastră, și eu care visam la alesul inimii mele în sfârșit stau cu el și rog sa lasă plec în excursia aceea plina de bunaciuni. .. care cred ca ne vom înțelege demențial, vorbi iubita lui jucăușă.
-Inimioara mea, ce sa faci tu acele "bunaciuni" când ai una aici live în direct? Îi zâmbi dulce acesta sarutand-o pe năsuc.
-Poi. .. măcar știam ca sunt și eu alintata și iubita, însă dacă nu lași sa plec,promit ca voi pleca eu singura și nu voi avea bilet de întors decât de dus, îi spuse ea zâmbind inocenta.
-Abia aștept sa devenim părinți,însă nu acum... Poate în timp, vreau sa mă bucur de toată dragostea și adoratia ta, fiindcă dacă cel mic va apărea eu voi deveni foarte gelos și, și așa nu vreau sa te împart cu nimeni, dar mai aminte cu puiul nostru as inebuni.
-Nu vei mai inebuni te asigur, și oricum ți vei rămâne favoritul meu pentru eternitate și nu trebuie sa fii gelos pe fructul iubirii noastre, el nu a greșit cu nimic.
-Am un vis împlinit, sunt alături de o familie mare și iubitoare, o iubita care mă vrea pentru ceea ce sunt și mă face mândru în fiecare secunda din viața, un prichindel pe drum ăsta da poza de album! Spuse și o sărută pătimaș.
-Scumpul meu, ai uitat ca suntem părinți
-Va voi iubi pe amândoi în aceeași măsură,  sa ca nu mai pune botic ul acela scump și dulce fiindcă ti-l mănânc, și am putea sa plecam am înghețat iubire.
Sare ca ars și își da seama de greseala făcută, îmi pare rău amore, chiar nu am vrut te rog sa mă ierți!
-Nu mă părăsi te implor! Numai pot trai dacă faci asta.
Se duse lângă el, îl îmbrățișa, și îi dădu un sarut nimicitor, el continuând cu sărutul transformându într-unul pasional și plin de dorință.
-Doar știi? întotdeauna voi fi a ta indiferent de ceea ce ne va rezerva viitorul.
Și cei doi se uitată la frumosul răsărit ce avea sa le ureze o viață lungă,  și multa iubire, liniște și pace.

Mirosul posesivitatii : My Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum