vrienden heb je niet voor even

26 0 0
                                    

"Oww Jann, kom op harder Jan"

zijn lul ging dieper mijn anus in.

ik schreeuwde het uit van de pijn van Gerard zijn grote lul van 20 cm of zelfs meer..

"oeeh gerard" zei k tegen hem.

hij kreunde mee als antwoord op mij.

toen wij beide klaar waren lagen we samen in bed.

ik zat na te denken of ik het ijs moest breken door iets te zeggen maar k bleef stil liggend in zijn armen.

"ik moet je wat zeggen.." zei gerard aarzelend.

ik schrok ervan omdat ik met mijn hoofd op zijn buik lag te rusten. Zijn zware stem drong meteen tot me door. "Ja schat" zei ik een beetje geschrokken.  "Tijdens de opnames Van effe geen cent te makken.."  Gerard stopte alsof hij niet meer verder kon gaan. "ik .. ben toen naar bed geweest met Gordon" geschrokken schoot ik omhoog. " Wat flik je me nou?!" schreeuwde ik.

"Jan ik hou alleen van jou, ik heb een fout gemaakt"

"Hoe weet ik dat je het meent!? Misschien lig je morgen weer te rollebollen met gordon!?" ik was woedend.

Ik stond op en liep de kamer uit naar de keuken. Ik pakte een biertje een schoot het in 1 keer naar achter.

Ik draaide me om om het flesje weg te gooien.  Daar stond Gerard hij had een zweepje en handboeien in zijn hand en ik moest er wel om lachen.

Gerard weet me altijd op te vrolijken als ik boos ben. Maar ik wou nog boos zijn op hem dus ik verborg mijn lach snel. "De politie is er, ze komen je aanhouden" zei Gerard tegen mij terwijl hij naar me knipoogde. 

"Door een lekkere politieman of door jou ?" zei ik tegen hem nog steeds een beetje boos.

"dus je vind mij niet lekker ?" vraagt hij

"nee."

"Ik vind je een superlekkerhot, baby het spijt me dat ik altijd zo harteloos ben" zei ik. Ik liep naar hem toe en pakte het zweepje af en sloeg hem tegen zijn bil. Hij moest lachen maar ik was nog steeds boos. Ik speelde het spelletje mee maar ik liet hem wel zwoegen. "Ik hou van je" zei Gerard. Ik reageerde niet. Ik moest wel een beetje lachen, toen ik hem zoveel moeite zag doen. Ik genoot er wel van.

"Trek je kleren aan we gaan ergens heen" zei ik tegen hem.

"Maar het is nacht" antwoordde hij.

"Maakt niet uit trek je kleren maar gewoon aan" en ik liep naar de kamer waar al mijn kleren liggen.

Gerard liep naar de kamer waar we zonet nog leuke dingen hebben gedaan.

Ik pak een joggingbroek en een sweater en trek het aan.

Gerard had iets heel nets aangetrokken dus schrok er een beetje van dat ik in mijn oude kloffie aankwam lopen. "Wat ben je net gekleed, je weet nieteens waar we heen gaan?" Zei ik om hem een beetje te plagen.  "Ik verwacht gewoon veel van jou denk ik" zei hij glimlachend.

"Kom" zei ik. Ik trok hem aan zijn arm naar buiten.

vrienden heb je niet voor evenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu