Gözüme gelen ışıklardan rahatsız olarak kalktım.Başım çatlıyordu.Olamaz,dün gece yine alkolü fazla almışım sanırım.Ama Merve'nin beni uyarması gerekirdi.Merve benim en iyi arkadaşım,evet.Onunla çocukluklan beri arkadaşız.Ailelerimiz holdingte ortak.İlk tanıştığımızda aşırı kavga ediyorduk.Ama büyüdükçe ortak yanlarımızı keşfettik ve şimdi çok iyi anlaşıyoruz.
Aşağı indim.Canan kahvaltıyı hazırlamıştı sanırım.Hemen yanına gittim."Oo Canan sultan döktürmüş gene.Neler yaptın.Imm mis gibi kokuyor.Bu arada annemler evde mi?" "Masayı hazırladım Eylülcüm.Annen ve baban da içerdeler.Seni bekliyorlardı." Evin tek kızı olduğum için üstüme çok düşüyorlardı.Bir abim vardı ama abimi evlatlıktan reddettiler.Annem "Canım,günaydın.Bugün erkencisin." dedi."Ha evet bugün benim bi işim vardı.Iıı şey biz bugün Merve'yle buluşacağız.Erken çıkmam gerekiyor.Hemen kahvaltı etmeliyim." dedim ve sofraya oturdum.Babam durgundu.Herhalde şirketle ilgili bir sorun var.Herneyse.Kahvaltımı ettim ve hemen üst kata odama çıktım.Yaz olduğu için şort giymem sorun olmazdı.Altıma kot şortumu giydim.Üstüne beyaz kolsuz , üstünde 'Adventure with me' yazan tişörtümü giydim.Triko delikli hırkamı yanıma aldım ve ayağıma turuncu converselerimi giydim. Mor bandanamı taktım.Saçlarımı açık bıraktım.Saçlarım sarıydı ve omuzlarımın biraz aşağısındaydı.
Hemen Merve'yi aradım."Alo naber?" "İyi senden?" "İyi.Şey ya bize gelsene,arabanı da al biraz dışarıda takılalım." "Tamam, olur.Hemen geliyorum." Beş dakikaya bize geldi.Arabasının anahtarını bana verdi.Arabayı ben kullandım ve sakin bir kafeye geçtik.Merve garsondan meyve suyu istedi.Benim için de bir kahve.Garson içecekleri getirdi ve hem konuşup hem içeceklerimizi içerken akşam olmuştu bile.Bu sefer arabayı Merve kullanmak istedi.Çok hızlı gidiyordu."Hey biraz yavaşla.Duuuuuuuuuur su birikintis-" derken bi çocuğun üstüne yolda birikmiş bütün suyu sıçrattı."Oha Merve ne yaptın?Çabuk çabuk aşağı iniyoruz.Yazık yaa çocuğun üstüne bak."
Suyu sıçrattığımız çocuğun yanına gidiyorduk."Arkadaşımın kusuruna bakmayın.Su birikintisini görmedi.İsteyerek olmadı.Hem üstünüz ıslanmış.Yakınlarda bir mağaza vardı hemen ordan giyecek birşeyler alalım." dedim.Çocuk "Yok ya o kadar önemli birşey değil hem evim yakınlarda.Sorun yok." dedi.Bu çocuk konuşurken neden bu kadar tatlıydı? Hele gamzeleri...Çok sert bakışları vardı. "Adın neydi?" diye saçma bir soru sordum. "Ben Göktuğ."dedi ve önüne bakarak hızla uzaklaştı.
Eve gittiğimizde saat 6 olmuştu. Bu akşam Mert'in doğum günü vardı.Bir barda kutlayacakmış.Merve'yle ikimiz geleceğimizi söylemiştik.Hediyeyi haftalar önceden almıştım.Güzel bir parfümdü.Kutlama saat 7'de olduğu için hemen hazırlanmam gerekiyordu.Kırmızı mini elbisemi giydin.Saçlarım ve makyajım için kuaföre gitmem gerekiyordu.Merve'yi aradım.O da gelecekti.Merve'yi de aldık ve kuaföre gittik.O sokağa araba girmediği için arabadan inmek zorunda kalmıştık.Önümüzde serseriler kavga ediyorlardı.Hemen şöförü aldık ve yanlarına gittik.Kavga edenlerin birini görebiliyordum.Bu bugün üstüne su sıçrattığımız çocuk değil miydi? Adı neydi? Iıım Gökalp,Görkem...Ha tamam tamam şeydi Göktuğ."Göktuğ? Sen bugünkü çocuk değil misin?" dedim. "Şey, benim gitmem gerekiyor." dedi.Benden mi utanmıştı? Utanması gayet normaldi.Biraz fakirdi sanırım.Küçümsemek gibi anlaşılmasın ama üstündeki kıyafetler çok eskiydi.Bunu umursamamaya çalışarak kuaföre doğru ilerledik.Kuaför saçıma iri dalgalı bir model yapmıştı.Çok güzel görünüyordum.Merve deri ceket, içine krem rengi gömlek, altına da kalem etek gitmişti.Ona da siyah bir göz makyajı ve önü uzun arkası kısa saçı olduğu için saçını düzleştirmişti.Hazır olduktan sonra partiye vardık.Mert çok şık görünüyordu.Yanında yakın arkadaşları Ediz,Semih ve Egemen vardı.Egemen sanırım Merve'den hoşlanıyordu.Hareketleriyle çok belli ediyordu.Tüm davetliler geldikten sonra lambalar kapandı ve alkışlarla pasta geldi.Mert bana bakarak bir dilek diledi ve mumları üfledi. Romantik bir şarkı çalarken beni dansa kaldırdı.Dans etmeye başladık.Egemen de Merve'yi kaldırdı.Tüm gece dans ettik ve yorgun bir şekilde eve döndük.
_____________________________________________
Merhaba arkadaşlar ben wattpad'de 2. hikayemi yayınlıyorum.Bu hikayeide beğenmenizi diliyorum.Olaylar 2-3 bölüm sonra gelişecek.Yorum ve votelerinizi esirgemeyin lütfen :) Multimedia'da Eylül'ün şortlu takımı var :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN
Teen FictionFakirlik...Daha önce hiç adını bilmediğim, ama sevdiğim çocuğun hayatını etkileyen kelime. Ben şımarıktım,hayata hep var gözüyle bakardım.O bana çok şey öğretti.O bana para olmadan da sevebileceğimi öğretti.O bana başkasının yanındayken mutlu olmayı...