Harta ,Harta , Harta

11 0 0
                                    

      Kim Sue Ji Dan Kim Sue In ialah adik beradik. Kedua beradik ini adalah anak kepada seorang hartawan. Mak mereka telah meninggal dunia apabila melarikan Sue In.
     
       Pada suatu hari Ayah nye telah meninggal dunia akibat serangan jantung. Harta ayahnda nya sungguh banyak tak terkata . Kim Sue In pula Semarang ini telah merancang untuk merebut kesemua harta Ayah nya. Ooh lupa nak bagitahu yang diaorang ni kembar seiras.

         
          Sue Ji pergi ke kedai untuk membeli barang dapur. Selepas beberapa minit Sue Ji pergi ke kedai, ade seorang peguam datang ke rumah . 'tok,tok,tok,tok,'''..bunyi peguam itu mengetuk pintu.

         Sue In pon membuka pintu. Peguam itu pon kata" adakah ini adalah rumah Cik Kim Sue Ji ???. Tanya peguam itu kepada Su In . Sue In pon menjawab ," ya ini rumah Cik Kim Sue Ji . Boleh saya nak berjumpa dengan nya?? .

          Sue In pon menjawab" ade apa ya awak ingin berjumpa dengan Kim Sue Ji ???. Peguam itu pon menjawab" arwh ayahny telah mengurniakan semua factory factory , 8 buah rumah sewa mewah, dua buah banglo dan 4 restoran mewah yang berada di China,Thailand ,Korea dan USA. Bagi adiknya pula . Dia akan diberikan 1 hektar Padang golf.

           Jap jap kenapa adiknya hanya mendapat 1 hektar Padang golf??.. Kata Sue In kepada peguam tersebut. Peguam itu pon berkata " itu kerana adiknya masih blum mampu untuk memegang tanah yang begitu banyak. Itu sebabnya adik nya hanya mendapt 1 hektar tanah sahaja .

         

     *Saya ingin berjumpa dengan Cik Kim Sue Ji . Boleh saya berjumpa dengan nya??.

     #Beginilah saya berterus terang . Sebenarnya saya lah Cik Kim Sue Ji yang awak cari tu...

      * Baiklah sila tanda tangan pada Surat perjanjian ini.
 




         Apabila peguam itu balik. Sue In pon berbisik di dalam hatinya.." Ish ,ish,ish. Seronok nye kalau dapat harta yang sebanyak itu.. Aq mesti merahsia kan hal ini dangan kakak . Aq mesti mencari jaln untuk merebut kembali harta ini.

       
         Hari Demi hari , Sue In pon membunuh kakak nya lalu ditanam di dalam dinding... Dia telah mendapt kesemua harta kakanya . Pada setiap malam dia akan mendengar bunyi jerotan kakak nye...




   TAMAT.....
   



       BEGINILAH KISAH NYE.  DAH HABIS .

   

    AKHIR KATA:JANGAN KERANA HARTA KITA SANGGUP MEMBUNUH AHLI KLUARGA KITA ....




HARAP ANDA SEMUA YANG DAH HABIS BACA SILA COMEN DAN LIKE....😊
  

  
     
      

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BeautyWhere stories live. Discover now