Olay nasıl başladı

4 0 0
                                    

evet çok güzel bi gece nur  saçmalama batuhan  hava rüzgarlı ve sisli  çok soğuk üstelik ben üşüyorum ısınırız merak etme şu sobayı yakayım hemen  biraz acele et aşkım tamam nur sabret.   Nur bu arada kuzenin hala odasında uyuyomu ne kadar kansız bi çocuk bu ya.   Galiba haklısın ben bi bakayım batuhan.   peki çabuk ol. tamam Batuhan . aaaaaaaaaa..  nur bi sorunmu var nur   nurrrrrr nerdesin sen ne oldu niye bağırıyorsun nerdesin   hemen kuzeninin odasına bakayım   fatmanur  ne oldu sana  her yerin kan   dikkat et canımızı almaya gelmiş batuhan kim fatmanur kuzenim  fatma yorma  kendini seni hemen hastaneye götürücem batuhan yorma kendini şimdi senide öldürücek  arkandaaaaa  batuhan ne oldu bıçakladı sessiz ol fatma öldü zannetsin bizi  peki Batuhan.   geberin pislikler hahahahahhahaaaaaah intikamımı aldım artık rahatım hadi be  kaçar...    işte olay böyle başlamıştı o gece işin ne olduğunu bilmiyorduk ama artık öğrendik bu bir cin vakası idi  bize musallat olmuşlar ne yapacaktık biz gitmediğimiz hoca doktor kalmadı ama yok çözüm yok bu cinler fatmanuruma musallat oldu gözümün nuru bebeğim o benim  ama artık kafama tak etti taki o gece  nurumu benden aldıkları  gece sabah kalktığımda   evde yoktu ve  kanla banyo camına yazılmış o artık bizle ve mutlu elveda de..  hayır olamaz böyle bitemez  hayır ama bitmiş sayılmazdı çünkü hala ölmemiş olabilir yani onu kurtarabilirdim   bi gün çok büyük bilim adamları ve alimlerle araştırma yaptık ve fatmanuru benden alan cinler değilmiş o halde neydi bunlar  ve aradığımız cevabı evdeki banyoda yazdıkları kanlı yazıda bulduk bu yazıdaki kanı   en son tarihte 1367 yılında nesli tükenen vampir kan örneği ile karşılaştırdık ve bire bir aynı çıktı artık savaş başlangıcı idi  zor günler başlıyordu ama aklınıza şuda gelmiş olabilir hani 1367 yılında nesli tükenmişti bunların onun cevabı ise uygun ortam ve insan azlığı çünkü onlar bataklık pis kokulu ortamları sever ve daha çok yemek için daha çok insan insaların çoğalması için 639 yıldır saklanıyolarmışve bizi buldular..    "Savaşarak Ayakta Kalmak Kanlı savaş 1"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kanlı dönüş yeniden görüşmek üzere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin