Kapitola 3.

128 3 2
                                    


Když dojela Mika konečně za Funny, tak byli šťastné že se zase vidí.

Funny:
Ahoj Miko říkala jsem si, že ti to dlouho trvá sem přijet. A ty si přijela na tomhle. Je roztomilý jak se jmenuje?

Mika:
Jmenuje se Ost jako výtr nebo vychr.

Funny:
Proč si utekla? Jo musíme ho schovat ukážu ti kde.

Když Mika řekla Funny proč utekla tak se všichni divili. Utekla, protože Osta chtěli zabít a dát ho do koňského salámu. Proto Osta schovali do velkého stanu na táboře.Kůň měl hlad tak mu nosili děti jídlo

Např. Jablko,špagety atd...

Ráno-
Moc dobře to nedopadlo.

Funny:
Ahoj Miko je normální že jsou koně nafouknutí a plivají pěnu?

Mika:
Cooo?!!!

A běžela se honem podívat. Ost byl slabý a kopal kopyty. Neudržel se a proto si lehl. Přišel veterinář a píchá mu iněkci aby usl. Mika byla zraněná a Funny volala jejím rodičům,aby věděli kde je. Vzali MIku do nemocnice, kde ležel i Sam. V nemocnici potkala mamka Miky dědu Sama. Znali se a popovídali si máma Miky slyšela, že tam leží i Sam, tak se z dědou rozloučili a šli. Děda za Samem a máma za Mikou. Mika kvůli slavnosti utekla z nemocnice. Potom přijel i Sam. Když Mika přijela bylo málem pozdě. Týnce chtěli dát červenou vestu pravdomluvnosti a česti.

Ale nedali.

Mika:
Babi!!!! Jsem tu zadržet slavnost.
Vyběhla z auta.

Pan co dával vestu:
Co se stalo Miko?!

Mika:
Ost za zranění nemůže. Týnka mu netřela kamaše přovou mastí, která pálí, když se jí dá moc. Proto se zbláznil.

Týnka:
Blázníš!!!!!!

Pan co dával vestu:
Vím, že hledáš důvod jak ji obvinit. Ber to tak, že Ost je hroznej.

Mika:
Není!!!!!!!!!!
Chápeš, že mohl umřít Týnko.

Babička:
A máš nějaký důkaz?

Mika:
Sam to cítil.

Týnka:
Nejsi ještě pod práškama lhářko?!!

Pan co dával vestu:
Klid!!
Máte ještě někdo něco?

Holčička:
Kdybych to věděla nic ti nedám!

Týnka:
Já tě zabiju ty malej zmetku já tě zabiju jen počkej hanzlíku!!!!!!!

Babička:
Dost!!!!!!

Týnka a holčička:
Ona si začala!!
Ne to ona!!
Ne to Týnka si začala!!

Nakonec Týnka byla vyloučena a už se nikdy nevrátila.

Mika se probrala v autě " Zastav tati "

Táta:
My stojíme?!

Mika doběhla za Ostem převlékla se a jela na soutěž. Rodiče se otočili a jeli za Mikou. Než začal závod přijel Sam. Se slovy " Teď se máte o čem hádat" Mika to nakonec dala a vyhrála společně s Ostem,ale už byl konec prázdnin a Mika s rodinou jeli domů.

( Tohle je konec 1

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( Tohle je konec 1. části a ještě možná dnes začnu psát 2. část a 2. částí končí příběh doufám že se budete těšit na další příběh kdyžtak mi napište do zpráv na Wattpadu co chcete vědět a já vám odpovím)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 31, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ostwind 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat