New York Polis Karargahına yeni bir görev verilmişti.Polis karargahının yıldızı hiçbir gördüğünü unutmayan Emily ve sağ kolu John Miami'de bataklıkta on kez kesilip öldürülen Lana Seapord un hayatınını araştırmaya başlarlar.
Lana'yı oturduğu mahallede çok hırsızlık olurmuş.Ve Lana karate eğitimine sahip bir kızdı.O yüzden hırsızları hep o yakalarmış.Mahalledeki herkesin sevgisini kazanmış biriydi ama çok psikopat ve şizofren bir sevgilisi varmış.adı Justin'di.Çoğu zaman bileğini kesermiş.Ama Lana ona fena halde aşıktı.
Olayı araştırmak için Emily ve John sevgilisinin evine gittiler.Ama sevgilisi de evde yoktu onun yerine kapıyı ev arkadaşı William açtı.Ve Justin'in 2 gecedir olmadığını söylemişti.Ve Justin 1.şüpheli duruma düşmüştü.Emily Justin'in odasına girdi ve Lana ile beraber olan resimlerini gördü.
Emily hemen John'a: Konuşabilir miyiz?
John:Evet Emily seni dinliyorum.
Emily:Bence Justin Lana'yı öldürmedi.
Ve o deyişle William evden çıktı.Hemen peşine takıldılar ama çok geçti.William kaçmıştı ve Emily'nin dediği çıkmıştı.Bu ölümde William'ın da suçu vardı.
Ardından Houston Mariott Hotel'de Justin 2.kattan düşürülecek yaralandı.Ve onu iten kişi ise eski sevgilisi Miley'di.Justin gözlerini açtığında sorgudaydı.
Emily:Lana'yı sen mi öldürdün?
Justin:Hayır ben öldürmedim Miley öldürdü.
Emily:Peki neden öldürdü?
Justin:Çünkü beni hep o sevmişti ve artık katlanmadı ve Lana'yı öldürdü.
Emily:Pekala
Justin sorgudan çıkarken telefonu çaldı arayan gizli numaraydı.Emily Justin'in cüzdanını unuttuğunu anladı.Ve ona götürmek için geldiğinde Miley ile konuşuyordu bir yerde buluştuklarını öğrendi.Ve polis ile beraber oraya gittiler.Odaya girdiğinde Miley ile Justin kıs kıvrak yakalandılar.Miley ile sorguya girmeden önce Justin onu nezarette öldürdü. Ve böylece Justin de 1 yıldan 5 yıla kadar hapise girdi.Ve bu olayda böylece sonlandı.