Abimin arkadaşı olan Bora abimi yaklaşık 5 senedir görmüyorum.Onu çok özlemiştim.Onu hem abim olarak görüyor hemde ona aşıktım.Onun yeri bende bambaşkaydı.O çok özel bir adamdı.2.abimdi o benim.Yakışıklı,kaslı,boyu 1.88 bir adam.Üniverste 2'ye gidiyordu.1 ay önce istanbula gelmişti.
Yatağımdan fırlayıp abimin odasına gidip"Abi kalk artık saat 12:00 oldu."dedim.Abim beni bileğimden tutup yanına çekti.Elini belime dolayıp beni öptü.Bende ona sarıldım.Benim abimde çok yakışıklıydı.Onunda bora abiden pek bir farkı yoktu.Ama bora abim abimden çok daha yakışıklıydı.Abimle bir süre uyuduktan sonra yatakta oturdum.Abim kafasını benim bacağımın üstüne yerleştirdi.Ben ise o arada abimin saçlarıyla oynuyordum.Abime bir kez daha seslenerek"Abi hadi kalkta kahvaltı hazırlayalım beraber"dedim.Abim sonunda kalktı ve benim yanağıma bir öpücük bıraktı.Abim beni öpmeyi çok severdi.Beni hep öperdi o bende onu hep öperdim.Iyi anlaşırdık yani abimle.
Abimin elini tutup onu kocaman olan mutfağa götürdüm.Abim beni koltuğa oturtup kendi yumurtaları kırıp çırpmaya başladı.Bende kalkıp ona yardım ettim.Dolaptan domates ve salatalıkları alıp kesmeye başladıktan sonra salatayı bitirdim.Ve diğer kahvaltılıkları çıkardım.Bir anda kapı çaldı.Abime bakıp"Abi ben bakıyorum"dedim.Abimde"Tamam balım"dedi.Kapıya dogru yürüdüğümde ise kapıyı açıp Bora abimi gördüm.Bora abime"Hoşgeldim Bora abicim"dedim.Bora abim yanağıma bir öpücük bırakıp "Hoşbuldum fıstığım"dedi.Bir an Bora abim üzerimdde gözlerini gezdirince"Pijama takımın çok tatlı"dedi.Aniden üzerimdekilere bakıp pijamalarımın olduğunj farkettım bora abim çoktan içeri girmişti yani kapınin yaında diruyordu.Bora abimin yüzüne bakıp gülümsemeye çalışarak"Bora abi sana ayıp olmazsa ben yukarı çıkıp üstümü değiştirebilir miyim ?"diye sordum.Bora abim bana bakıp gülümseyerek"Hayır değiştirme böyle daha tatlısın"dedi.
Gülümseyerek"Tamam o zaman senin için ayıp olmuyorsa sorun yok"dedim.Gülümsemesi yüzü de o kadar çok yayılmıştıki ona hayran hayran bakıyordum.Bora abimle mutfağa geçtikten sonra abim bora abimle tokalaştı.Ve onlar içeri geçti.Bende sofrayı kurdum.Sonra onları çağırdım Bora abime bakıp"Bora abi umarum açsındır"dedim.Bana bakıp gülümsedi ve"Çok açım, hemde leziz görünüyorlar"dedi.
Ona bakıp sadece gülümsedim.Kahvaltımızı yaptıktan sonra bora abim ve abimin yardımıyla sofrayı topladık.Koşa koşa odama çıkıp kırmızı kıza ve askıli olan elbisemi giydim.Ardındansa saçlarımı düzleştirdim.Aşağıya inip abimlerin yanına gidip oturdum.Onlara bakıp"Dün çikolatalı pasta yapmıştım isteyen var mı?"diye sordum.İkiside istediğini söyledi.Sürekli bora abime bakıyordum.Onu sevdiğimi biliyordu.Ama bugün kesin anlamıştır.Bora abim yanıma gelip"Bana söylediğin yada söylemek istediğin bir şey var mı?"diye sordu.
Ona bakıp"Hayır"dedim.
Bana bir kez daha gülümseyerek"Emin misin?"diye sordu.
Ben ona bakmadan tekrar"Eminim"dedim.
O bir kere daha şansını denemek istedi ve bana bu sefer çok ciddi bir şekilde bakarak"Söyle"dedi.
Ben ona dönüp"Tamam sana söylemem gereken bir şey var."dedim.
Oda"Biliyorum,hadi söylede kurtul artık."dedi.
Başımı öne eğdim"Bana bak,yüzüme bak fıstık"dedi
Ne olursa olsun bana fıstık demekten hiçbir zaman vazgeçmemişti o.
Bu sefer kafamı kaldırıp onun gözlerinin içine baktım."Ben,seni seviyorum"dedim.
Benim yüzüme bakıp hafif gülümsedi dişlerinin beyazlıgı görünüyordu"İyi ama ben bunu biliyorum,yani anlamıstım"dedi.
Ona baktım"Nerden anlamıştın"dedim.
Bana bakıp bana bir sey söyliyecektı.Bu çok belliydi.
"Ama bende sana karşı boş değilim"dedi.
Ne!Bora abim bana karşı bos degildi.
ŞOK! ŞOK! ŞOK!
SENİ SEVİYORUM...
HİKAYEMİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ....❤
BORA ABİM
KENDİ ABİM
GENÇ BİR KİZ(KENDİM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Abimsin!
RomanceAbisinin arkadasina asik olur.Abisi çok yakışıklı bir gençtir.Abisinin arkadası bu kızın ona aşık olduğunu bildiği halde kızdan uzaklaşmıyor.Belki oda kıza aşıktır. Kiz kendini çok çirkin buluyor.Ama genç adam kızı çok beğeniyor.Genç adam kızla hep...