1. bölüm

119 7 0
                                    

Sabah çalan alarmımla yataktan sıçradım. Of hergün bu olmak zorunda mı. Diye mırıldanıp lavaboya gittim. Yüzümü buz gibi suyla yıkadım. Ardından elbise dolabımı açtım. Gözüme kırmızı straplez ve siyah mini eteğim çarptı. Onları giydim. Ayakkabı olarakta kırmızı topuklularım. Saçlarımı açtım. En son vazgeçilmez kırmızı rujumu sürdüm. Aynada kendime bakıp "Ah Tanrım gene ço...k güzelim" diye kendime iltifatlar ederken Harry'in sesini duydum "Ah canım seni bi göz doktoruna götürelim. Kendini güzel görüyorsun" diyip 32 diş sırıttı. Ona "Ahaha çok komiksin Styles. Odama nasıl girdin?" diye sordum.O da "Biliyorum çok komiğim. Sen kendini övmekle o kadar meşguldun ki beni duymadın bende kapıyı açıp içeri girdim" gene 32 diş sırıtıyordu."Her neyse çık odamdan Styles" diyip yüzümü sinirli bir hale getirip ona ölümcül bir bakış attım.Harry"Çıkmazsam naparsın küçük cadı"diyip gene gülümsedi. Ben "Sadece senden 3 saat küçüğüm bana öyle demeyi kes.Çıkmazsan muhteşem kırmızı topuklum o çirkin suratınla buluşacak" diyip ona sert bir bakış attım. Harry"3 saat 3 saattir küçük cadı" dedi.Ben"Bak hala küçük cadı diyor" ayağımdan kırmızı topuklumu çıkarıp sözüme devam ettim " Evet Styles topuklu geliyor" Harry"Hadiama onu bana atamazsın. Bu güzel yüze bunu yapamazsın" deyip güldü. Ben " Göz Doktoruna senin gözükmen lazım. Güzel suratmış" deyip gülümsedim. Ve ardından "3 saniyen var odadan çıkmak için" dedim.Harry tek kaşını kaldırıp " Hadi ama herkes beni yakışıklı buluyor. Sende buluyorsun ama diyemiyorsun" dedi. Ben de "Hah inan bana popomo kaş göz çizsem senden yakışıklı olur" diyip güldüm. O da "Çok komiksin" diyip bana sert bi bakış attı. Ben de "Sana çekmişim bu arada süren bitti" deyip elimdeki topukluyu ona fırlattım ama o hızlı davranıp odadan çıktı.Of ıskaladım.O sıra kapıyı aralıklı açan Harry'i gördüm.Bana "Iskaladın hahaha"dedi yüzünde zafer kazanmış bir ifade vardı.Sonra tekrar kapı açıldı kim olduğuna bakmadan topuklumu fırlattım.Tam kafasına gelmişti.

evet umarım beğenirsiniz sınır 5vote

Once Upon A TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin