Merhaba canlar bu yılbaşına özel bir hayal et korecanlar inşallah beğenirsiniz
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen ve kookie sevgiliydiniz tam 9yıldır sevgiliydiniz. Tam doğum günün olduğu gün yılbaşı vardı.
Kookie sanki normal bir günmüş gibi davranıyordu ve bu seni üzüyordu "kookie?""efendim aşkımm""bugün sana birşeyi çarıştırmıyormu?""ne gibi aşkım bir düşüneyim tabi yaa bugün yılbaşı var demi""evet aşkım"dersin ve üzgünce odana çıkarsın.(evdeydiniz tabiki)odada ağlamaktan yorulursun ve uyya kalırsın. Kookie senin yanına gelir ve uyyuduğunu gôrür ve şunları kulağına fısıldar."özür dilerim bitanemm". Diyip evden çıkar ve bts üyelerinden yardım alarak sail kenarında rimantik bir yer hazırlar. Akşam olmuştu ve kookie senin yatağının kenarına bur kutu koymuştur sen kutuyu açıp notu okursun"bitanem bunları giyve aşağı in "sen hemen giyinirsin(tabi çoktan uyandın) kookie seni arabaya bindirir ve süprizin olduğu yere götürür.kookie senin gözlerini bağlar(arabada bağlıyo.) "Aşkım noluyo tanrı aşkına söylermisin?""süpriz hayarltım bekle"kookie gözlerini açar ve karşında Gül yapraklarından yol görürsün ve daha ileride ise iyiki doğdun hayatım yazan yazı görürsün(mumlardan)tam arkanı dönüp kookie sarılcaktınki kookie elinde pasta ile geliyordur bir güzel yemekleri yersiniz. Ve kookie saate bakar ve ayağa kalkar seni de kaldırır ve havayi fişekler patlar tam da 2017girdiğiniz anda bir tanesinde benimle evlenirmisin hayatım yazıyordu kookie döndüğünde yere çökmüş o kelimelri söylüyordu ve birden sen"eveeeet"diye bsğırdın ve sarıldınız brbirineze eve gidince ikinizde yorulmuştunuz ve direk uyuymuştunuz yarın olunca sevgiln sana enfess bir kahvaltı hazıelamıştı. Kahvaltıdan sonra direk nikah işlemlerini yapıp evlenmiştiniz. Senin en güzel günündü o gün asla unutamican bir Gündü ........
Devamı gelicek..
Herkesin yeni yılı kutlu olsun burdan bütün korecanlara yürekten mutlu yıllar. Yılbaşına özel böyle bir hayal et yazasım geldi inşallah beğenirsiniz dir isterseniz devamını. Getirebilirim