Dadı Alex'le Baş Başa

39 2 0
                                    

  Ohh, sonunda dadı geldi.Çok da çirkindi, bize bakabileceğinden emin değilim.Neyse ki kardeşlerimin en büyüğü bendim benim adım Maya.Alex'te en küçüklerimizden Anna kız kardeşim ve Bob'ta  ortancılarımızdan
.Biz mecburen dışarıya çıkmak için izin aldık camdan Alex ile dadıyı izliyorduk.Dadı Alex'e mama yedirmeye çalıştı fakat Alex yemek istemiyor sürekli mamayı yere düşürüyordu.Dadı ise bıkmış durumda yerleri siliyordu biz de kahkaha tufanına boğulduk.Son anda Alex dadı yerleri silerken saçına büyük bir mama topu attı.Bizim gülüşlerimiz de dadıya gitmiş olmalı ki bize kızgınlıkla bakıyordu oldukça ciddiydi.Alex'i yemek kazanının içine bıraktı . ."Neden bana bakıyorsunuz dedi gidin başka bir yerde oynayın!!"biz gittik bir güzel oynuyorduk ki dadı bir şey yapmış ve Alex ağlıyordu ve havada duruyordu.Dadı " Bir daha uğraşmayın benimle!"dedi. Bizde bunu anneme anlattık annem inanmadı."Kaçıncı yüzyıldayız, Maya haberin var mı?" "Ama anne bana inanmam lazım" "Maya aması maması yok bu işin doğruca yatağa" Annem de bana inanmıyordu bir türlü.
Son çare arkadaşlarımı bu olaya şahit ettirmekti.
Arkadaşlarım geldi fakat dadı şu an itibariyle bir değişiklik göstermedi.Arkadaşlarım geldi diye mı böyle davranıyordu bilmiyorum.Bana da sinsi sinsi bakıyor,korkuyorudum.Bundan sonra dadıya, gizemli Dadı lakabıyla hitap edeceğim bakalım bundan hoşlanacak mı???
Anna benden bir yaş küçük onunla bir plan kurmayı düşünüyoruz.Nasıl mı?  şöyle anlatayım:
Anna dadıyı kızdırırken  ben de çantasını karıştıracağım fakat asla böyle bir şeyi daha once yapmamistim...Anna ile planımız işe yarıyor.Ve çantasında bir günlük buldum. Gizemli Dadının Gizemli Günlüğü...

1.bölüm sıra diğer bölümlerde...Kitabı da ben yazmış bulunuyorum. Yorumlar gelsin😄😄😄
 

Gizemli DadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin