Gizemli Dadının Gizemli Günlüğü

22 1 0
                                    

Hemen Anna'ya tamam anlamında işaret yapıp odama çıktım az sonra da Anna geldi ve "kolay bir işti diyeceğini sanarken yorgun argın yatağa uzandı offf bir daha böyle bir işe karışmayacağım."
Kahkaha atmaya başladım.O kadar sinsi olmasına rağmen böyle olması beni şaşırtmıştı doğrusu...
"Şimdi günlüğü açalım mı Anna?" "Hıhh,tamam geliyorum..."Anna yanıma geldi ve "bence açmak en doğrusu..." Bencede öyleydi.Açmalıydık.Ve öyle de oldu açtık...
İçinde büyüler yazıyordu.Çocuk uyutma büyüsü:
Bir tutam fare kulağı (ezilmiş)
Bir tutam çocuk saçı (kız ya da erkek farketmez)
Bir avuç tuz.
Biraz fare zehiri
Kısık ateşte pişirilir ve  çocuğa çorba olarak içirilir.

   Çocuk hastalığının tedavisi:

Bir tutam oya tanesi
Bir avuç çocuk tırnağı (kesilmiş olabilir)
Bir tutam maydanoz sapı.
Bir tutam Sevgi tozu.
Kısık ateşte bir saat pişirilir bir gün dinlendirilir. Çocuğa meyve suyu olarak içirilir.

    Bunlar da neydi böyle ! iğrenç  dadı mı diyelim ? Yoksa cadı mı?
Bu günlüğü anneme kanıt olarak göstermem gerekiyordu.O sırada dadı mı? Cadı mı? herneyse Kapıdan girdi ve günlüğü elimizde gördü.Hemen saklamaya çalıştım fakat olmadı gördü cadı mı diyelim dadı mı????

  Daha dadıyı tamamen görememişken dadı ortalığı toza dumana kattı ve sihirli süpürgesi ile uçtu gitti...

Gizemli DadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin